V prostějovské cukrárně Aida jsme málem zmrzli, stěžuje si zákazník

V prostějovské cukrárně Aida jsme málem zmrzli, stěžuje si zákazník
ilustrační foto čtenář

S nepříjemným zážitkem se na redakci PvNovinek obrátil jeden z návštěvníků cukrárny Aida. Setkal se s neochotou personálu a také málem umrzl. O pohled druhé strany redakce požádala majitele provozovny, dosud se odpovědi ale nedočkala.

„Druhého května jsme v 8 hodin se snoubenkou dorazili do cukrárny Aida. Přijeli jsme na motorce z Brna a vymrzlí z dlouhé cesty jsme se chtěli zahřát nad čajem a pak si dát dobré zákusky. Objednali jsme si každý čaj, posadili se a diskutovali nad tím, který ze zákusků si kdo dáme. Asi po 10 minutách dovnitř vešel pán, který dokořán otevřel dveře, nechal je tak, a šel si povídat s obsluhou. Domnívali jsme se, že se jedná o zásobování - něco podepíší a pak se začnou nosit velké krabice, nebo něco podobného. Venku bylo asi 10 stupňů a snoubenka navíc není úplně zdravá a ze zimy se začínala klepat a kašlat. Když se tedy ani po několika minutách nic nedělo, vydal jsem se dveře zavřít. Zmíněný pán mne okřikl, ať na ty dveře nesahám. Upozornil jsem ho, že je zima a on mne odbyl slovy "a co s tím mám dělat...". Dveře zůstaly otevřené, čas plynul a nikdo si nevšímal ani další zákaznice,“ popsal Vojtěch V. Po zhruba 20 minutách, kdy se i se snoubenkou znovu oblékli, si chtěl vyžádat vedoucího. „Slečna mi řekla, že to je onen pán, se kterým jsem mluvil. A dveře nezavře proto, že šéf to nechce. V tu chvíli již nebylo o čem mluvit, dopili jsme čaj, zaplatili a nic dalšího si již nedávali. A ani v budoucnu nedáme,“ konstatoval Vojtěch V.  s tím, že v pohostinství zažil ledacos, ale takovéto zacházení se zákazníkem nikdy. „To už není ani arogance, nebo nevšímavost. To je naprostá absurdita – vyhnat zákazníka chladem prostě proto, že "pan šéf může",“ zlobil se.

„Útočiště jsme nakonec našli v kavárně Avatarka, kde byl přístup obsluhy v přímém kontrastu - po objednávce jídla ze dvou vajíček jsme dostali bez příplatku jídla ze tří vajíček, protože paní vedoucí přišla vajíčka moc malá a nechtěla, abychom toho měli málo,“ pochválil naopak jiný prostějovský podnik.

Redakce požádala o vyjádření i druhou stranu. Odpovědi se ale zatím nedočkala. (red)

Komentáře

Za kavárnu Avatarka děkuji našemu zákazníku za takový postřeh z naší provozovny.
Jako majitelka se držím hesla pana Bati "Zákazník náš pán". Bez zákazníků postrádá tato práce smysl. Jinak přeji všem krásné pohodové dny, které můžete prožít také s námi v Avatarce.

Ani mě to nepřekvapuje. Pan majitel je velmi nepříjemný, arogantní člověk, co si myslí, že pro něj nic neplatí. Už tam také nechodím.

Ale jak je vidět tak arogantní chování se v Prostějově vyplatí, např. mají jako jediní zahrádku na zelené travnaté ploše!? Dostal by takové povolení někdo jiný, třeba na hlavním náměstí? ještě že jim v cestě stojí ta socha Panneky marie , inak by byli až u Národního domu...

Nemám to tam ráda. Navíc špatně vrací a pak dělají, že to mylně spočítali. Nejhorší ale je, že tak nejvíc šidí malé děti, které jsou za zmrzlinu rády a na peníze už se nedívají. Fuj, ať se stydí.

Jsou opravdu arogantní...bývalý zákazník Aidy

Nemam Aidu rada uz z duvodu KDO JI PROVOZUJE !! Tez bych tam nepachla.. spiny to jsou, a k tomu se chteji u nas roztahovat..jak smutne.. FUJ !!

My se tam zastavili v neděli na zmrzlinu, já si odskočila na toaletu a hnus největší...zmrzka ale dobrá

Typické nadřazené arabské chování, nikdy bych tam nepáchla i kdyby tu zmrzlinu dávali zadara, špiny arabsky, ostuda Prostějova!!

Dobry den
Ten pan ani nevedel jaky den tam byl v nedelu 1.5.2016 nebo ponedeli 2.5.2016.

Začněte si zvykat!!!

Poslat nový komentář