Tak trochu podfuk, milá pošto!

Tak trochu podfuk, milá pošto!
ilustrační foto

 

Když před nedávnem Česká pošta avizovala vydání zákaznické karty, která slibovala značné úspory, srdce zákazníků se zatetelila. Ale není všechno zlato, co se třpytí, jak se ukázalo.

Služba nastartovala 1. srpna a pan Milan, majitel firmy, zabývající se opravavani elektrotechniky, si ji na doporučení pracovnic pošty pořídil.

"Kartu jsem si pořídil hlavně kvůli tomu, že neustále odesíláme balíky. Až dnes jsem se ke svému překvapení dozvěděl, že na ně se žádná sleva nevztahuje," popsal vlastní zkušenost. Podle pracovnice pošty, která si nepřála být jmenována, jde o dvacetiprocentní slevy na poštovném u normálních, doporučených a cenných zásilek. Na nic jinéhosleva není, můžete ale přestat vyplňovat podací lístky. Ty zákaznická karta nahrazuje. "Ano, ale jen u 10 dopisů a 5 balíků, což je pro mě k ničemu," posteskl si pan Milan.

Na stránkách České pošty je popsána spousta služeb, které se zákaznickou kartou získáte. Jenže tak nějak šalamounsky. Třeba věta "Předložíte kartu na jakékoliv pobočce – automaticky získáte všechny slevy a výhody". Jaké ale jsou konkrétně a kolik ušetříte peněz, už se nedočtete nikde.

A ještě perlička. Pan Milan chtěl kartu vůbec poprvé použít v pondělí 12. srpna. A světe div se, nešlo to. Systém je podle poštaček ve fázi zavádění a tak dáma za přepážkou všechno vyplňovala ručně. I ony podací lístky. (ber)

Komentáře

Spíše to ta pracovnice neuměla. S kartou sice byly problémy ze začátku, ale systém byl nastaven vcelku dobře.

Poslat nový komentář