Česká pošta mě okrádá o čas, stěžuje si zákaznice

Česká pošta mě okrádá o čas, stěžuje si zákaznice
ilustrační foto logo

Blíží se vánoce a Česká pošta si rozhodně nemůže stěžovat na nedostatek práce. Jak se k ní ale často staví, je věc druhá. Lidé si stěžují mimo jiné na doručování zásilek, stejně jako Miroslava Kovaříková, která se obrátila na naši redakci s vlastní negativní zkušeností.

„Poslední dny čtu na sociálních sítích samá negativa, týkající se doručování zásilek. To, co se stalo mně, je už vrchol lajdáctví ze strany prostějovské pošty,“ říká Miroslava Kovaříková. „5. prosince 2016 mi byl doručen balíček do prostějovského depa České pošty. Do středy 7. prosince se mnou komunikovali přes zprávy a e-maily a od té doby ticho po pěšině a balíček samozřejmě nedoručen. 12. prosince 2016 jsem se šla informovat na místní poštu, kde mi paní sdělila, že balíček je pravdě podobně pořád v depu. Slíbila mi, že zjistí situaci a do hodiny mi zavolá. A co se nestalo, opět ticho. 

"14. prosince 2016 jsem dostala do schránky upozornění o uložení zásilky. Dnes jsem si ji šla vyzvednout na poštu Palackého náměstí a ejhle, balíček opět není k nalezení. To už jsem řešila s paní vedoucí místní pobočky, která mi vysvětlila, že depo pod ně nespadá. Na depo zavolala s tím, že zásilku  pohledají. Tak by mě zajímalo co mi včera vezli. Ve čtvrtek v 18.30 hodin jsem telefonicky mluvila s nějakou paní, která mě ujistila, že balíček uloží na místní pobočku. No, a dnes balíček opět není k nalezení," zlobí se paní Miroslava. Ztrácí čas, ale doufá, že balíček, mimochodem zaplacený, se konečně najde a bude v pořádku. "Pošťáci chtějí 19.12. stávkovat. Ptám se, proč a za co. Po takové zkušenosti již nikdy jejich služeb nebudu využívat, tak za mě ať českou poštu klidně zavřou,“ dodává rozzlobeně. 

O vyjádření k situaci na poštách, na kterou se snáší v posledních týdnech stále větší kritika, redakce PvNovinek požádala mluvčího České pošty Matyáše Vitíka. S jeho odpovědí vás seznámíme.

A jaké jsou vaše zkušenosti s Českou poštou? (ber)  

 

Komentáře

Já mám poslední dobou spíše problémy s PPL. Volal jsem tam o přesměrování, paní že jó, že není problém a že to budu mít na druhé adrese hned zítra. Nebylo. Tak tam volám (na pevnou linku!) a paní že se to nehlo z depa a že to zařídí. Dva dny ticho po pěšině. Píšu email na support a paní mě druhý den ujišťuje, že zásilku zaurguje! Pak koukám na info na sledování zásilky a zásilku vítězoslavně odeslali zpátky odesilateli.
Od té doby využívám spíš Českou poštu a Balík na poštu. Ztratili mi jen 1 zásilku (z Číny na depu) a tu mi naštěstí číňánek poslal znovu.

Ze Zlina do Prostějova se nám ztratila obchodní smlouva - odškodnění po měsíci 700 Kč.. V roce 2016 už druhá doporučená zásilka. Já myslím, že pošta je přetížená, má málo zaměstnancům najímá brigádníky, kterým je to u za...

Já nechápu službu Balík do ruky, když ho stejně chodím vyzvednout na pobočku. Minule se vymlouvali, že nemohli zavolat, neměli telefonní číslo. Nyní ho tam už měli a stejně nic. Mě se jinak žádný balík neztratil, ale také když je možnost volby využiju raději PPL. Kamarádka mi říkala, že jí minule volali, ale prej jinam, než na uvedenou adresu nedoručují a uznáte, kdo z nás co pracujeme na ranní směně je o půl dvanácté doma?

S Českou poštou též nemám dobré zkušenosti, když to jde řeším vše přes PPL a je klid :-)

Posílám a přijímám zásilky Českou poštou a žádné problémy nemám...

Po zdražení balíků České pošty jsem začal posílat balíky kuryrem PPL. Vyzvednout si prijede až k domu, je to u adresáta druhý den, pošlou mně email, kdy to bylo doručeno, kdo to prevzal. A jsou levnější než Česká pošta. Nevím, co řešíte. Kurýrních firem je dost.

Nic nového pod sluncem,Česká pošta zamrzla patrně se svou organizací práce a služeb asi někde v polovině 20. století, např. na oznamovacím listku ve schráncce jedna adresa doručení,zásilka nikde, změnu ukládací adresy nikdo neřeší,stejně jako termíny dodání na oznamovacím lístku uvedené...

Poslat nový komentář