V moři není voda, sex nás rušil, stěžují si účastníci zájezdů

V moři není voda, sex nás rušil, stěžují si účastníci zájezdů
ilustrační foto

 

Jsme národ stěžovatelů. Týká se to i dovolených, na kterých mnohým z nás vadí opravdu netušené věci. Třeba Bulhaři v Bulharsku. Vybrali jsme několik "perliček", na které si stěžovali klienti českých cestovních kanceláří či agentur.  

Čeští klienti reklamovali dovolenou v Bulharsku: "Byli jsme naprosto šokováni, kolik je v hotelu kromě Čechů i dalších cizinců, a na pláži bylo dokonce i mnoho Bulharů."

"Dovolenou nám kazili naši sousedi. Ač oba věkem přes padesát, oddávali se každou noc pravidelně hlasitému sexu při otevřeném okně. S takovými sousedy třicetiletý člověk na vlastní sex ani nemá chuť a ztrácí tak radost z dovolené."

"Měli jsme zaplaceny letištní taxy, ale z letiště na hotel jsme jeli autobusem stejně jako ostatní klienti."

"Cestovní kancelář by měla upozornit, že v době odlivu není voda v moři."

Stížnost na dovolenou v Řecku: "Jídlo v hotelu bylo moc řecké, což nám nechutnalo. Od poloviny zájezdu jsme tedy přestali využívat polopenzi a chodili do místního fast foodu. V příloze posíláme účtenky a žádáme jejich proplacení."

"Můžete mi prosím pomoci najít spoj do Osla? Volám, protože nemám e-mail a ani ho neumím používat. Zároveň si nemůžu letenku rezervovat on-line, protože se bojím, abych něco nepopletla. Ještě sice neznám termín, ale potřebuju letět přímo. Bojím se totiž letět s přestupem, protože se nedomluvím. Samozřejmě nechci letět z Vídně, protože nevím, jak bych se tam dostala. Chci tedy lety pouze z Prahy, protože tam snad trefím." (Telefonický dotaz, tazatelka je ročník 1984.)

"Prosím, můžete nám poslat e-mail s pokyny k odletu znovu? Manželka totiž byla minulý týden v zahraničí, proto jí e-mail nemohl přijít."

"Požaduji náhradu za ukradené brýle. Jako důkaz krádeže vám zasílám své fotografie z pobytu. Na první fotografii jsem ještě s brýlemi, na druhé fotce mi již chybí!"

"Dobrý den, rád bych objednal pobyt v Thajsku pro dvě osoby, pro manželku rezervujte prosím jen jednosměrnou letenku. Děkuji!"

"V katalogu neuvádíte, na které světové straně bude v Řecku východ slunce.“

Další klient napsal, že když přišel na oběd v plavkách, personál mu řekl, že tam v plavkách být nesmí, a tak si je sundal.

"Led ve sklenici vydržel pouze krátkou chvíli, poté bylo nutné jít zpět na bar a doplnit."

"U pyramid mě obtěžovali místní obyvatelé s prodejem různých věcí a zkazili nám celý výlet. Žádám o vrácení ceny." (red)

Poslat nový komentář