Olomoucký kraj láká turisty do regionu na jarní roadshow

Olomoucký kraj láká turisty do regionu na jarní roadshow
ilustrační foto FB jarní dovolená olomoucký kraj

 

Olomoucký kraj odstartoval jarní roadshow, kterou chce přilákat do regionu turisty. Kampaň nese název „Vyhlédněte si dovolenou v Olomouckém kraji“. Zatím má za sebou tři akce v Polsku, nyní se roadshow přestěhovala na Slovensko. V květnu pak zacílí na potenciální návštěvníky regionu v Německu a Rakousku a svou pouť zakončí v České republice.

Jarní roadshow navazuje na úspěšnou podzimní akci, která propagovala zimní sporty a relaxaci v lázních. Tématem jarní kampaně je cykloturistika doplněná o výlety za poznáním.

Promostánek Olomouckého kraje tvoří tvořit vyhlídková plošina, na kterou vstupuje ze dvou stran. To symbolizuje Jeseníky a Střední Moravu, dva turistické regiony tvořící dohromady Olomoucký kraj. Na plošině je pro zájemce k dispozici dalekohled a velkoplošná obrazovka s video spoty a slide-show fotografií prezentující turistické atraktivity Střední Moravy a Jeseníků.

Personál promostánku návštěvníky informuje o turistické nabídce Olomouckého kraje. Příchozí si mohou odnést propagační materiály, produktové balíčky a aktuální nabídky zpracované ve spolupráci se sdruženími cestovního ruchu obou turistických regionů. Prezentaci doplňuje ochutnávka regionálních produktů a možnost vyzkoušet si cyklistický trenažér.

Roadshow má svou vlastní stránku Vyhlédněte si dovolenou v Olomouckém kraji na sociální síti Facebook. Její součástí je soutěž o noc pro dva v olomouckém hotelu Ibis.

Roadshow je spolufinancována Regionálním operačním programem Střední Morava v rámci projektu „Marketingové aktivity Olomouckého kraje II“. (red)

Poslat nový komentář