Omlouváme se za výpadek, zní z Infosu

Omlouváme se za výpadek, zní z Infosu
ilustrační foto logo infos.cz

 

Za nedělní výpadek služeb se zákazníkům omlouvá firma Infos. Nebyla schopna zajistit nápravu v kratší době, protože problém byl na straně jejího tranzitního dodavatele páteřní linky. Zároveň upozorňuje na problematické resety.

"Chtěli bychom upozornit na problematické provádění resetů vašich zařízení. Zejména domácích WiFi routerů. V případě výpadku připojení NIKDY nezkoušejte router resetovat žádným tlačítkem. Pokud tak učiníte, zařízení se nastaví do tovární konfigurace! Následně vaše připojení nebude funkční ani po ukončení odstávky či výpadku. V případě nefunkčnosti připojení pouze vypněte na několik vteřin napájecí adapter. Pokud se do 2 minut od zapojení připojení neobnoví, není problém na vaší straně. V tomto případě vyčkejte, nebo kontaktujte společnosti Infos ART s.r.o. pro bližší informace," upozorňuje firma. (red)

Doporučujeme také sledovat aktuální informace na stránce www.facebook.com/infos.cz

Zde o zásadních odstávkách okamžitě informujeme. Toto lze samozřejmě v případě, že disponujete např. alternativním mobilním připojením. Pokud označíte stránku „to se mi líbí“, uvidíte tyto informace přímo na vaší FB zdi.

Věříme, že nedělní výpadek připojení nezpůsobil nikomu zásadní problémy a většina klientů odstávku ani nezaznamenala. Byl přece krásný večer, který se tráví u vody, nebo v přírodě… ne za obrazovkou počítače ;) 

Předchozí věta byla samozřejmě pro odlehčení situace.

tým společnosti Infos ART s.r.o.

Poslat nový komentář