Starorežná v březnu a dubnu odprezentuje značku Hanácká
Březen a duben jsou ve společnosti GRANETTE & STAROREŽNÁ Distilleries ve znamení prezentace značky Hanácká. Firma představuje ucelenou řadu lihovin Hanácká, jež se vyrábí v prostějovské likérce.
Rozjela proto rozsáhlou billboardovou kampaň, zejména pak na Moravě a ve východních Čechách. Představuje na ní nejenom samotnou Hanáckou vodku z „Palírny U zeleného stromu“ v Prostějově, jež je navíc nejstarší registrovanou značkou vodky na českém a slovenském trhu, ale všechny její další produkty. Patří sem Tuzemský tradiční, tedy oblíbený tuzemák se 40% alkoholu. Následuje Tuzemský, pod názvem Karpatka hořká se skrývá velmi oblíbený bylinný likér, nechybí Bylinka hořká, ale rovněž Peprmint Hanácká.
V této řadě je i Griotte Hanácká, likér odlišující se od obdobných produktů především obsahem 34% ovocné višňové šťávy a vyšším procentem alkoholu. Hanácká borovička destilát z bobulí černého jalovce je rovněž tradičním výrobkem. V prezentované řadě následuje Chalupářská, slivovicový destilát, či nápoj s chutí meruňkového destilátu - Hanácká meruňka nebo lahodnou broskvovou příchutí ochucená a jemnou chutí dlouhými léty prověřenou recepturou připravovaná Hanácká broskev.
Na billboardovou kampaň GSD současně navazuje prezentace výrobků v tištěných médiích a doprovází ji také rozhlasová reklamní kampaň.(red)
Poslat nový komentář