Absinth Starorežné jedničkou na jihoamerickém trhu

Absinth Starorežné jedničkou na jihoamerickém trhu
ilustrační foto

Absinth z prostějovského závodu společnosti GRANETTE&STAROREŽNÁ Distilleries vítězí na trhu lihovin v Chile. Dováží se sem již třetím rokem, a je tu jedničkou. Za krátkou dobu se objeví spolu s dalšími výrobky také na trzích v Bolívii a Peru.

"Spolupráce s odběratelem, společností Importadora, začínala velmi zvolna. První kontejner zboží směřoval do chilského Valparaisa v červenci 2011 a skládal se výhradně z Absinthu. Jednalo se o 120 hektolitrů tohoto nápoje. Ovšem další objednávky na sebe nenechaly dlouho čekat. Už za pár měsíců posílali čeští lihovarníci další zásilky, tentokrát se však sortiment zboží rozrostl o produkty z řady Missis a Stromach. Největší odběry však zůstávají nadále u Absinthu. Nápoje, podle všeho, v Jižní Americe zachutnaly a v loňském roce se posílaly do zámoří další a další stovky hektolitrů," popsal anabázi z jihoamerickým exportem společnosti GSD mediální zástupce společnosti Petr Maxa.V prostorách prostějovského závodu společnosti GRANETTE& STAROREŽNÁ Distilleries proto teď dokončují další dvě zásilky – kontejner nejvíce žádaného Absinthu a emulzní likéry řady Missis. Přibalují se i Absinth Blafl a Absinth Herna, jež mají vlastní etiketu, i když zatím vytištěnou jen pro potřeby vzorků. Reklamní kampaň na podporu AbsinthuProtože je v Jižní Americe o Absinth největší zájem, zahájil na podporu jeho prodeje v Chile ředitel společnosti Importadora Patricio Contreraz Eliz masivní reklamní akci, v níž nechybí pořádání nejrůznějších prezentací a ochutnávek v barech ve Valparaisu. „Absinth vyvážený do Chile se vyrábí podle tuzemské receptury s požadavkem na vyšší obsah thujonu do maximálně 10 mg/l. Zájem je výhradně o litráž 0,7l. Na zadní stranu se lepí etiketa ve španělské mutaci a ke straně lahve je pak páskou připevněna absinthová perforovaná lžíce,“ vysvětlila proces výroby pro latinskoamerického zákazníka manažerka exportu GSD Lucie Svobodová. Absinth se v těchto zemích prodává pod značkou společnosti GSD.Nápoje mají v zahraničí i své národní názvy, podobně jako třeba auta. "Pro Absinth Herbs nyní klient navrhuje jméno Absinth Rustic, obdobně jako v Mexiku, v Rusku je pak Absinth Herbs stejným produktem jako Absinth Old Tradition," uvádí příklady Maxa s tím, že konkrétně v tomto případě nápoj obsahuje bylinný destilát a macerát, vyšší obsah cukru a do lihoviny v lahvích se ukládají bylinky z macerátu – pelyněk, anýz a fenykl. Absinth Herbs je přírodní absint a neobsahuje žádná barviva.

Vedle Chile je o produkty prostějovské firmy zájem i v jiných jihoamerických zemích. "Postupně začíná expanze likérů také na trhy v Bolívii a Peru, kde je kromě absinthů zájem i o produkty Missis a Squash," upřesnil Petr Maxa.Jak vidno, společnosti GRANETTE& STAROREŽNÁ Distilleries se dobývání jihoamerického trhu daří a stává se jedničkou v dovozu likérů do této části světa.(red)

Komentáře

Prostějovský sračksint, který nemá s absinthem nic společného

Poslat nový komentář