Lidl se mění, přibudou prodavačky, toalety i přebalovací pult

Lidl se mění, přibudou prodavačky, toalety i přebalovací pult
ilustrační foto LIDL

Maloobchodní řetězec Lidl mění vzhled svých obchodů. První supermarket podle nového konceptu řetězec otevře v Česku ještě do konce roku. V Prostějově se přestavěných prodejen dočkáme také, řetězec ale přesné datum zveřejnit nechce.

Zákazníky čeká velká prosklená fasáda, uvnitř obchodu toalety nebo přebalovací pult. Obchody mají mít o třicet procent více zaměstnanců než dosud. Přibudou i samoobslužné pokladny. Z obchodu mizí pro Lidl typická kombinace modré a žluté barvy, kterou vystřídají odstíny tmavší zelené. Ve Velké Británii jsou už první přestavby dokončené. Přestavba jedné pobočky vyšla na dva miliony liber, firma ale věří, že se rekonstrukce rychle zaplatí i například úsporami za energie. Klasické zářivky střídá LED technologie, nový úspornější systém bude i pro chlazení.
První přestavěnou pobočkou v České republice bude prodejna v Berouně, která otevře v nejbližších týdnech.
Podle mluvčí řetězce Jitky Vrbové se s prostějovskými prodejnami pro modernizaci rovněž počítá, datum ale společnost prozradit nechce. " Prodejny pravidelně modernizujeme, abychom nabídli zákazníkům moderní nákupní prostředí. Konkrétní informace o investičních plánech a modernizacích však nesdělujeme. V případě, že by se něco ve vašem městě chystalo, s časovým předstihem o tom budeme informovat," sdělila PvNovinkám ve čtvrtek Vrbová.
Lidl je v Česku nejziskovějším obchodním řetězcem. Podle poslední zveřejněné výroční zprávy vykázala firma za finanční rok 2013/2014 zisk 1,7 miliardy korun při tržbách 29 miliard korun. Firma má v Česku přes dvě stovky obchodů. (ber)

Poslat nový komentář