Poradna pro spotřebitele opět zahájila činnost

Poradna pro spotřebitele opět zahájila činnost
ilustrační foto MMP

Porouchal se vám výrobek koupený přes e-shop a nevíte, jak jej vrátit? Neuznali vám reklamaci v obchodě? Máte problém se svým pronajímatelem nebo snad chcete přestoupit k novému dodavateli energií, ale nevíte, jak situaci řešit? Každý sudý čtvrtek, počínaje 1. říjnem 2015, je v prostorách Městské knihovny Prostějov od 15 do 17 hodin otevřená spotřebitelská poradna Sdružení obrany spotřebitelů – Asociace.

SOS – Asociace tak rozšiřuje své služby občanům města, které doposud poskytovala jednou měsíčně. „Odborný právní poradce Adam Plajner z právního centra SOS – Asociace v Brně bude připraven odpovídat na dotazy a řešit problémy týkající se reklamací, odstoupení, dodavatelů energií, mobilních operátorů, zprostředkovatelů internetového připojení a dalších telekomunikačních služeb, problémů s nájmem a bydlením obecně, zájezdů a dalších. SOS – Asociace také lidem pomůžou se sepsáním odstoupení od smlouvy, ať již kupní či o dodávce energií, platebním rozkazem, výzvou či napíší podnět dozorovému orgánu,“ vysvětlil ředitel Městské knihovny Prostějov Aleš Procházka.
Více o činnosti SOS – Asociace naleznete na www.asociace-sos.cz (red)

Poslat nový komentář