Hanácká vodka se těší oblibě zákazníků

Hanácká vodka se těší oblibě zákazníků
ilustrační foto

Hanácká vodka slaví úspěch v prodeji. Za letošní první kvartál má na základě podpory z předešlého roku index 134 % (zdroj: AC Nielsen). I když trh s vodkami obecně roste meziročně o 20%, výsledky Hanácké vodky jsou ještě daleko nad tímto údajem. Její prodej se zvýšil o 34 procenta.

„Hanácká vodka je dlouhodobě úspěšná. Loni kromě inovace k tomu přispěla jistě i komunikační kampaň jak printová, tak rozhlasová a billboardová, prezentující celou šíři portfóliové řady Hanácká,“ konstatuje obchodní a marketingový ředitel společnosti GRANETTE & STAROREŽNÁ Distilleries ing. Vladimír Vavřich.

„Své přinášejí prodejní akce v obchodních řetězcích, a pak se tu rovněž začíná výrazně promítat znovu narůstající důvěra kupujících v české značkové lihoviny,“ dodal Vladimír Vavřich.

Hanácká vodka patří už po řadu desetiletí k nejznámějším vodkám v České republice a je klíčovým produktem řady HANÁCKÁ. Je nejstarší značkovou vodkou na území České republiky a zná ji na území České republiky více než 75 % dospělé populace. Dlouhodobě se nejvíce kupuje na Moravě a ve Slezsku. Ovšem podle současného výzkumu se vnímání kvality, ale i znalost značky, posílilo celoplošně. Hanácká vodka se řadí k TOP 5 českým značkám mezi vodkami Ročně se vypije na 3 miliony lahví lihovin řady HANÁCKÁ. Z toho tvoří na 1 000 000 lahví právě Hanácká vodka. Za jednu pracovní směnu se jí v prostějovské likérce společnosti GRANETTE & STAROREŽNÁ Distilleries vyrobí 40 tisíc lahví. (max)

Poslat nový komentář