autobazar

Renomovaný autobazar mě pěkně vypekl, varuje čtenářka

Foto čtenářka

Paní Dana se rozhodla dát své dceři k úspěšnému získání řidičského oprávnění dárek v podobě auta. Zvolila renomovaný autobazar, který mimo jiné přislíbil vůz přivézt z Prahy do nedaleké Olomouce. Její potěšení z dobrého a rychlého nákupu se následně změnilo ve zklamání a posléze přerostlo ve zlobu. Vůz nemá, je chudší o složenou zálohu a definitivně ztratila iluze o tom, že podobným firmám jde o zákazníka.

Jak to začalo?

Nespokojení zákazníci autobazarů budou mít svého ombudsmana

ilustrační foto

 

Koupili jste auto v autobazaru, reklamujete ho, ale výsledek nic moc? Od února máte zastání, začne pracovat bazarnický ombudsman. Je jím moderátor a poslanec Stanislav Berkovec.

Stanislav Berkovec bude tuto pozici zastávat v rámci občanského sdružení Věci automobilové. Bude se snažit najít řešení sporných reklamací, které bude akceptovatelné jak pro zákazníky, tak i autobazary.

Podmínkou pro prošetření podnětu je zaslání veškeré dokumentace, včetně kopie kupní smlouvy, písemné komunikace s autobazarem, případně dalších dokumentů (např. záznamu ze servisu, kde byl vůz opravován).

O činnosti ombudsmana bude sdružení pravidelně informovat každé tři měsíce formou bilanční zprávy. (red)