pojišťovna

Útočící trpaslík i krávy: Pobavte se perličkami z pojišťoven!

ilustrační foto ČPP

České pojišťovny se podělily o zábavné průpovídky svých klientů i operátorů zákaznických linek. Řešení běžných pojistných událostí jako třeba úrazy, autonehody aj. totiž nemusí být vždycky jenom nudný byrokratický proces, ale občas se neubráníte ani záchvatům smíchu.

Posuďte sami z kuriózních perliček, o které se podělily Pojišťovna České spořitelny, Česká podnikatelská pojišťovna i Česká pojišťovna. Někdy jde o barvité vylíčení neuvěřitelných příhod klienty, jindy o záznam z lékařské zprávy.

 

Nebezpečné zvířectvo útočí

Úraz vznikl při napadení zvířetem: Včera ho klovl kohout pod pravé koleno, při snaze nakopnout kohouta pacient trefil nohou králíkárnu. Výsledek: zlomenina palce pravé nohy, sádra.

Chtěl oblafnout pojišťovnu. Nevyšlo to

ilustrační foto ber

K této události došlo již v loňském roce, nicméně operativním vlastním šetřením se prostějovským policistům podařilo odhalit pachatele pojistného podvodu. 

V srpnu loňského roku oznámil na policejním obvodě v Prostějově krádež mobilního telefonu zn. Sony Xperia 22letý mladík. Pak se získanými dokumenty nahlásil pojistnou událost u operátora, se kterým měl uzavřenou smlouvu a v rámci ní měl pojištěný i uvedený mobil. "Hned v září mu díky pojistnému plnění byl dodán druhý telefon stejné značky v hodnotě 10 059 Kč. Následně bylo ale zjištěno, že žádný mobil mu nikdy nebyl ukraden, ale dal ho své přítelkyni jako dárek hned v den, kdy ho pořídil.

Ač jsem se snažila autům vyhnout, u dvou se mi to nepodařilo!

ilustrační foto HZS

 

Pojišťovny každoročně likvidují stovky tisíc pojistných událostí. Při jejich řešení je paradoxně někdy hodně veselo. Řidiči totiž hlásí operátorům na klientské lince tu a tam skutečně neobvyklé historky. 

Složitou dopravní situaci řešila řidička následující nehody. Operátorce ho ale podala stylem, který pobavil i Václava Bálka z Pojišťovny Allianz: „Po Praze jezdila bez větších problémů a nehod dáma narozená v roce 1921 a to do doby, než ve čtvrti, kudy pravidelně projížděla, udělali objížďku. Pak nabourala.

Volal jsem policii, která dorazila a zajistila nákladní vozidlo, ze kterého krávy vypadaly...

ilustrační foto

 

Česká podnikatelská pojišťovna každoročně likviduje na 200 tisíc pojistných událostí, v mnoha případech operátoři klientského centra nebo likvidátoři zaznamenávají skutečně neobvyklé historky. „Jakkoli se to zdá nepravděpodobné, i při řešení pojistných událostí může být veselo a klienti pobaví vtipným příběhem nejen operátory na klientské lince, ale i naše likvidátory. U příležitosti konce roku jsme vybrali pro odlehčení a pobavení ty nejlepší hlášky a perličky z posledních let,“ říká tisková mluvčí ČPP Renata Čapková.

Z poznámek operátora na klientské lince: * Poté, co operátorka s klientkou probrala možnosti nastavení smlouvy životního pojištění, klientka sdělila velmi klidně a upřímně: „No víte, já už jsem taková stará čůza, tak to nechám tak, jak to je do konce platnosti smlouvy.“ * Na dotaz, zda má klient svědka pojistné události, dotyčný odpověděl: „Jo manželka.

Česká pojišťovna už letos odhalila pojistné podvody za 365 milionů korun

ilustrační foto logo ČP

 

Během prvních devíti měsíců letošního roku odhalili detektivové České pojišťovny pojistné podvody za 364,7 milionů korun, což je o 19,7 milionů korun více než ve stejném období minulého roku. Téměř polovina odhalené podvodné činnosti opět připadá na Prahu, na druhém konci žebříčku se potom umístily Zlínský kraj a Vysočina. Spolu s Olomouckým krajem patří mezi regiony, kde se podvádí nejméně.  

„Nejpočetnější jsou stále podvody spojené s pojištěním motorových vozidel. Postupně ale v této oblasti sledujeme sestupný trend - pokud se jedná o finanční objemy. Opačná situace panuje v případě majetkového a odpovědnostního pojištění. Zde dochází v podstatě k setrvalému nárůstu objemu peněz, které se lidé či podnikatelské subjekty snaží z pojišťovny podvodně vylákat,“ popisuje situaci Jaromír Kaděra, ředitel útvaru vyšetřování a interní bezpečnosti České pojišťovny.