ilustrační foto internet
Šmejdi, podvodem lákající z důvěřivců přemrštěné částky za zcela normální zboží, přicházejí o své tučné zisky. Zčásti za to může masivní mediální kampaň, zčásti lidi, kteří si naopak udělali „dojnou krávu“ ze šmejdích akcí.
„Na podobné akce chodím už léta. Vždycky dostanu nějaký dárek a obvykle také večeři,“ sdělila PvNovinám paní N. Je zcela klidná, že by se některému z prodejců upsala. „To ani náhodou, jsem vdova a tak peněz nazbyt nemám. Na druhou stranu, oni mají dost a mě baví je trápit,“ smála se. Vzpomenula i jednu z posledních akcí, kdy prodejce nabízel matrace za „pouhých“ 16 tisíc. „I já jsem si na ni lehla a když se mě ptal, jestli si ji koupím, říkám ne, děkuji, já mám v té své za 50 let vyležený důlek, na který jsem zvyklá. Vypadal, že omdlí,“ baví se ještě dnes vzpomínkou.