předváděcí akce

Pořadatelé předváděcích akcí vezmou zboží zpět, peníze nevrátí

ilustrační foto

 

Organizátoři předváděcích akcí vymýšlejí stále nové taktiky, jak své cílové skupině, seniorům, ztížit situaci. Spotřebitelé si nyní nejvíce stěžují na to, že společnosti odmítají přebírat oznámení o odstoupení od smlouvy i vrácené zboží a nekomunikují.

Služba pro mimosoudní řešení sporů VašeStížnosti.cz přijímá každý týden hned několik stížností na společnosti pořádající předváděcí akce. Problémem je ve většině případů komunikace. Lidé v současné době nejvíce upozorňují na dvě společnosti: Spokojenou domácnost, s. r. o. a Fontisol perfect style, s. r. o.

Šmejdům může naletět jen blb, já se tam chodím najíst!

ilustrační foto internet

 

Šmejdi,  podvodem lákající z důvěřivců přemrštěné částky za zcela normální zboží, přicházejí o své tučné zisky. Zčásti za to může masivní mediální kampaň, zčásti lidi, kteří si naopak udělali „dojnou krávu“ ze šmejdích akcí. 

„Na podobné akce chodím už léta. Vždycky dostanu nějaký dárek a obvykle také večeři,“ sdělila PvNovinám paní N. Je zcela klidná, že by se některému z prodejců upsala. „To ani náhodou, jsem vdova a tak peněz nazbyt nemám. Na druhou stranu, oni mají dost a mě baví je trápit,“ smála se. Vzpomenula i jednu z posledních akcí, kdy prodejce nabízel matrace za „pouhých“ 16 tisíc. „I já jsem si na ni lehla a když se mě ptal, jestli si ji koupím, říkám ne, děkuji, já mám v té své za 50 let vyležený důlek, na který jsem zvyklá. Vypadal, že omdlí,“ baví se ještě dnes vzpomínkou.