ilustrační foto MMP
Porouchal se vám výrobek koupený přes e-shop a nevíte, jak jej vrátit? Neuznali vám reklamaci v obchodě? Máte problém se svým pronajímatelem nebo snad chcete přestoupit k novému dodavateli energií, ale nevíte, jak situaci řešit? Každý sudý čtvrtek, počínaje 1. říjnem 2015, je v prostorách Městské knihovny Prostějov od 15 do 17 hodin otevřená spotřebitelská poradna Sdružení obrany spotřebitelů – Asociace.
SOS – Asociace tak rozšiřuje své služby občanům města, které doposud poskytovala jednou měsíčně. „Odborný právní poradce Adam Plajner z právního centra SOS – Asociace v Brně bude připraven odpovídat na dotazy a řešit problémy týkající se reklamací, odstoupení, dodavatelů energií, mobilních operátorů, zprostředkovatelů internetového připojení a dalších telekomunikačních služeb, problémů s nájmem a bydlením obecně, zájezdů a dalších.