ilustrační foto
Hanácká vodka slaví úspěch v prodeji. Za letošní první kvartál má na základě podpory z předešlého roku index 134 % (zdroj: AC Nielsen). I když trh s vodkami obecně roste meziročně o 20%, výsledky Hanácké vodky jsou ještě daleko nad tímto údajem. Její prodej se zvýšil o 34 procenta.
„Hanácká vodka je dlouhodobě úspěšná. Loni kromě inovace k tomu přispěla jistě i komunikační kampaň jak printová, tak rozhlasová a billboardová, prezentující celou šíři portfóliové řady Hanácká,“ konstatuje obchodní a marketingový ředitel společnosti GRANETTE & STAROREŽNÁ Distilleries ing. Vladimír Vavřich.
„Své přinášejí prodejní akce v obchodních řetězcích, a pak se tu rovněž začíná výrazně promítat znovu narůstající důvěra kupujících v české značkové lihoviny,“ dodal Vladimír Vavřich.