Nákup z letáku na dobírku? Víckrát už nenaletím!

Nákup z letáku na dobírku? Víckrát už nenaletím!
ilustrační foto

 

Nabídka prodejců se stále rozšiřuje. Zahrnují nás letáky, chrlí reklamu ze všech stran. Kvetou internetové shopy, kde dostanete snad už opravdu cokoli. A tak se stane, že občas podlehnete.

„Dostal se mi do rukou katalog zásilkové služby Bon Prix. Krásné věci, rozumné ceny, a tak jsem neodolala a objednala si šaty a plavky. Prostudovala jsem si podmínky případné reklamace, kde bylo uvedeno, že není problém zboží zaslat zpět, pokud nebude vyhovovat," říká Alena Ž.

Balík přišel na dobírku a Alena za něj zaplatila mimo ceny zboží ještě 189 korun poštovné a balné. „Netuším, jaký to měl být balík, protože to byl neprůhledný igelitový sáček. Doma jsem zjistila, že plavky mi nesedí a šaty jsou z jiného materiálu, tak jsem to prostě zabalila a poslala zpět," dodává. A hle, poštovné - firma výslovně upozorňuje, že nebere dobírky - stálo 39 korun. „Takže i když neprodali, vydělali nějakých 149 korun, protože ten pytlík větší cenu neměl," kroutí hlavou Alena, která ale potvrdila, že během týdne jí přišly zpět peníze za zboží. „Aspoň v tom jsou solidní. Přišla jsem o dvě stovky a přesvědčila se, že tyhle nákupy jsou něco jako zajíc v pytli. Víckrát už nenaletím,"  přidala varování ostatním Alena. (ber)

Poslat nový komentář