Objednávkový systém rozšířen

Objednávkový systém rozšířen
ilustrační foto mestopv.cz

 

Pokud potřebujete na prostějovském magistrátu zadat či vyzvednout občanský průkaz nebo cestovní doklad, případně nahlásit ztrátu některého z těchto dokladů, můžete se nově objednat na konkrétní datum i čas vyřízení Vaší záležitosti přes internet.

„Objednávkový systém, který již řadu let slouží klientům odboru dopravy, byl v těchto dnech rozšířen i pro odbor občanských záležitostí. Na webových stránkách města si zájemce rozklikne odkaz s názvem Objednávkový a vyvolávací systém, který nalezne na titulní stránce v levém sloupci s názvem Co nejčastěji hledáte, dále zvolí objednávku k obsloužení, vstoupí do systému a poté si vybere příslušnou agendu. Nově tedy i Řízení o občanském průkazu a cestovním dokladu,“ vysvětluje vedoucí Odboru občanských záležitostí Magistrátu města Prostějova Marie Javůrková.

Občan si zvolí den a hodinu, která mu vyhovuje, a následně obdrží e-mailem kód, který v daný den a čas po příchodu na oddělení občanských průkazů a cestovních dokladů ve Školní ulici zadá na vyvolávacím zařízení, to mu vytiskne lístek s pořadovým číslem a pak klient počká, až se jeho číslo objeví na světelné tabuli umístěné v hale oddělení. Prodleva je minimální, kód je aktivní 5 minut před zvolenou dobou a maximálně 5 minut po ní. „Pochopitelně, budeme-li vyřizovat klienta před objednaným občanem, tak dokončíme nejdříve rozjednanou záležitost, hned poté však přijde na řadu klient, který se objednal přes internet,“ dodala Javůrková. (red)

Vstup do objednávkového systému: http://ke.customer.decent.cz/a023/obj/

Poslat nový komentář