Moloch zvaný Česká pošta

Moloch zvaný Česká pošta
ilustrační foto

Česká pošta je již dlouho terčem kritiky. Před nedávnem dokonce dostala pokutu 1,5 milionu za pozdní doručování zásilek. Špatné zkušenosti s ní mají i obyvatelé našeho města.

„Prodala jsem starožitný gramofon. Kupec byl z Moravské Třebové, a tak jsme se domluvili, že mu gramofon pošlu na dobírku, ke které připočítám i poštovné. Celkem to bylo 1 700 korun,“ sdělila PvNovinkám paní Lenka. „Kupec chtěl balík do ruky, takže jsem druhý den po podání na stránkách pošty našla avizo, že byl doručen, a tím pádem i vyplacen,“ dodala. Na peníze ale čekala dalších pět dnů. „Volala jsem na informace, psala. Bylo mi řešeno, že složenka je na cestě. V tom případě to ale zřejmě brala přes rekreační pobyt u moře,“ zlobila se Lenka.

Nezáviděníhodný případ řešila i paní Eliška. „Poslala jsem kamarádce do Prahy dvě starožitné keramické bábovky. Zabalila jsem obě do molitanu, krabici vycpala dalším molitanem, zaplatila je jako křehké. O dva dny později mi kamarádka volala, že balík vypadal netknutě, ale bohužel větší z bábovek je na padrť. Naštěstí jsem měla paragon z obchodu, takže se na poště mohla ohánět zaplacenou cenou. I tak ji to ale stálo spoustu času,“ posteskla si Eliška.

Obě dámy pro příště zvolí jiný způsob dopravy. „Objednáváme si pravidelně věci, které vozí kurýrní služba. Nikdy se nestalo, že by zboží dodali poškozené nebo mimo dohodnutý termín. I ten je u pošty sázkou do loterie,“ shodly se. (ber)

Komentáře

To je výsledek podnikání dotovaného státem.Podobné služby najdete u FTL dopravy-neochota atd.Když stát něco dotuje a tím udržuje na trhu nekvalitu,tak se nedivte.U zboží je to to samé.Kdyby se zvedla doba záruky zákonem,tak nekvalitní výrobci například čínští šmejdi z trhu vypadnou.Tím,že máme záruku půlroční,tak se kvalitní výroba vytrácí-je dražší a šmejdi vítězí.to samé u služeb a dotovaných firem státem.

Na poště 1 velké fronty, otevřeny jen dvě přepážky. Paní ani neuměla vystavit dokument z CZECHPONTU. Poslal jsem stížnost , ale stejně se nic nedělo jen odepsali žvásty.  Úplně v jiný čas a den v týdnu a na poště byla dcerka a stejná situace franty a otevřeny jen dvě přepážky. Holt vedení pošty nato nestačí, hlavně že manažeři mají velké platy.

Na to, že jsou asi největší doručovací společností, hlavně co se týše listovních zásilek, tak teda pokulhávají. Doručování je zdlouhavé, a proto i neefektivní. Radši  zvolím PPL, která mi balík při objednání do určité hodiny, další den max další druhý den doručí domů, napíše sms a zavolá. U pošty je to doručování jako tajemství na pokračování. Mnohdy řidiči ani nenechají výzvu ve schránce (třeba v pátek), takže je pošťačkou doručena až v pondělí a člověk tak musí zase čekat. Nicméně naše paní pošťačka je skvělá a spolehlivá, jen ty balíky jsou nanic :D

Nicméně pořád stokrát lepší pošta než GLS! :D Takže pořád může být hůř :)

Poslat nový komentář