Vše pro zákazníky? V Prostějově nikoli

Vše pro zákazníky? V Prostějově nikoli
ilustrační foto

Před časem se rozběhla živá diskuze o nepříliš povedené přestavbě prodejny Lidlu na Újezdě. Kvůli přidání šesté kasy jsou omezeni vozíčkáři a ti, kdo si myslí, že zaplatí kartou, mají také smůlu. Na dvou z pokladen je totiž neberou.

„Tím, že přibyla pokladna navíc, neprojede moje manželka na invalidním vozíku. Mimochodem, nepamatuju, kdy bylo otevřeno pět kas najednou, natož šest,“ říká pan Pavel. Vedení Lidlu mu odpovědělo vcelku rychle. „Velmi nás mrzí, že tato přestavba pro vás natolik zkomplikovala nakupování v naší prodejně. Neváhejte však požádat někoho z našich zaměstnanců o asistenci a řešení se jistě najde,“ zněla odpověď.

Řešením by mělo být využití pokladny číslo jedna, která je bezbariérová. Ale také málokdy otevřená. „Musíme tedy žádat personál, aby nás tam pustili a obsloužili. O reakcích těch, které zdržujeme, se zmiňovat asi nemusím. Stejně nepříjemné je to pro prodavačky, které se buď musí přesunout, nebo odběhnout od rozdělané práce,“ dodává pan Pavel.

„Podle standardu musí být pokladna č.1 vždy otevřena jako první, proto je také projektována jako bezbariérová. Jenže v rámci firemní politiky se to nedělá – lidé platí na vzdálenějších pokladnách, ke kterým musí projít kolem více zboží. Firma tak doufá ve větší nákupy a tím pádem tržby. Ale to je neoficiální informace, tu nikdo nepotvrdí,“ sdělila redakci jedna z prodavaček, která si nepřála být jmenována.

Další „vylepšení“

„Včera jsem v Lídlu byla a asi poprvé od přestavby jsem platila na pokladně číslo 2. Chtěla jsem zaplatit kartou, když mě pokladní poněkud nerudně upozornil, že tato kasa karty nebere, že je to napsáno vpředu. Podle jeho slov jsou kasy, které karty neberou, hned dvě. Zaplatila jsem hotově, ale docela mě to zarazilo. Pán za mnou na tom byl podobně, ale hotovost neměl, tak mu pokladní nákup namarkoval a šel s ním k druhé pokladně, kde zaplatil,“ sdělila PvNovinkám paní Jarmila. „Cedule jsem si nevšimla, kasa se právě otevřela a já byla první, neměla jsem čas studovat, co je kde napsáno,“ dodala.

Jak se zdá, společnost je si věrností svých zákazníků jistá. Asi má proč. Pan Pavel s manželkou i paní Jarmila budou do prodejny chodit nakupovat i nadále. (ber)

Poslat nový komentář