SMV nabízí zákazníkům domácí asistenci při řešení nouzových situací za vodoměrem

 SMV nabízí zákazníkům domácí asistenci při řešení nouzových situací za vodoměrem
ilustrační foto

I letos si mohou odběratelé společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s., usnadnit život pokud využijí služby společnosti UNITED ASSISTANCE, a.s. Pro hlášení nouzových situací spojených s únikem vody za vodoměrem a poradenstvím s únikem vody můžete společnost UNITED ASSISTANCE, a.s. kontaktovat na bezplatné lince 800 44 22 33.

Všechny služby jsou poskytovány nejen jednotlivým odběratelům z řad občanů, ale i bytovým domům, či firmám a ostatním institucím. Zdarma je rovněž rozsáhlé technické poradenství. Asistenční služby domácí asistence a refundace úniku vody jsou dostupné NON-STOP na telefonním čísle 212 812 212 nebo 800 44 22 33, kde je zaměstnanec dispečinku vždy připraven pomoci nejen v případě nouzové situace, ale i při potřebě drobných oprav a údržby za současné garance kvality, rozumné ceny a předem dohodnutého termínu návštěvy technika. Více informací na www.unitedassistance.cz.

(Zdroj MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s.)

Poslat nový komentář