Město budou opět propagovat hokejisté. Za 4 miliony

Město budou opět propagovat hokejisté. Za 4 miliony
ilustrační foto

Rada města Prostějova odsouhlasila zadávací řízení nadlimitní veřejné zakázky na služby zadávané v jednacím řízení bez uveřejnění, na propagační služby pro statutární město Prostějov v rámci hokejových utkání A - týmu mužů a dalších aktivit klubu LHK Jestřábi Prostějov A-team s.r.o. v sezóně 2019/2020.

„Pro veřejnou zakázku na tyto služby oslovíme společnost LHK Jestřábi Prostějov A-team s.r.o. Jde o propagaci města v rámci hokejových utkání A-týmu mužů v CHANCE LIZE, což je druhá nejvyšší soutěž mužského ledního hokeje v České republice, a v rámci dalších aktivit hokejového klubu,“ uvedl primátor města Prostějova František Jura a doplnil, že navrhovaná platnost smlouvy je po dobu trvání přípravy a vlastního průběhu hokejové sezóny 2019/2020, nejdéle od 17. 6. 2019 do 31. 5. 2020.

„Prezentace města Prostějov bude například obsažena v názvu klubu, na dresech, ledové ploše, mantinelech a ochozech stadionu, na LED obrazovce, kde se bude před každým utkáním Klubu v CHANCE lize ČR a během přestávek mezi třetinami utkání promítat propagační spot města Prostějova, který bude propagovat městské akce jako je třeba Wolkerův Prostějov, Prostějovské léto, Hanácké slavnosti, Prostějovská zima, Masopust, akce Zdravého města Prostějov a podobně. Podmínek propagace je ale mnohem více,“ doplnil primátor Jura.

Celková předpokládaná hodnota veřejné zakázky je 4,1 milionu korun (bez DPH). Poskytování propagačních služeb bude financováno výhradně z prostředků města. (red)

Poslat nový komentář