Vše pro zákazníka, říká s ironií paní Alena
Už před několika lety zrušily elektrárny a plynárny v Prostějově kontaktní místa, domluvit se osobně můžete vlastně jen s vodárnou. Pokud potřebujete vyřídit něco s ostatními dvěma, nezbývá, než vytočit jejich zákaznické linky, což Vás stojí čas a i nemalé peníze, jak se následně ukáže. Prostě vše pro zákazníka.
„Koupili jsme starší domek a rozhodli se ho rekonstruovat. K tomu jsme potřebovali hodiny na 380V, aby se mohla rozjet míchačka. Ty ale v domku před časem elektrárna odmontovala, protože původní majitelé nezaplatili vyúčtování. To bylo v době prodeje uhrazeno, o namontování hodin ale už nepožádali. Ukázali mi veškerou dokumentaci i konverzaci s EONem, kde bylo napsáno, že stačí poslat novou smlouvu s číslem odběrného místa a původního elektroměru a hodiny budou zpět,“ říká paní Alena.
Smlouva došla, včetně průvodního dopisu, kde byl uveden čas, kdy montér přijede. Vzala si tedy půl dne dovolené a čekala. Marně. „Byla jsem naštvaná, půl dne v háji a chlap nikde. Pak jsem se šla podívat do rozvodny na dům a ejhle, tam přípis od EONu, že hodiny nelze namotovat, protože je tam taková a maková závada. Soused mi posléze sdělil, že tam montéra viděl v 9 ráno, i když v dopise bylo uvedeno, že dojede mezi 12 a 13 hodinou,“ popisuje další dění. Volala tedy na zákaznickou linku, kde se snažila dopátrat, o co vlastně jde. „Volala jsem asi půl hodiny, napřed byli všichni obsazení, pak to asi třikrát vypadlo a vždy mě to napojilo na jiného operátora, takže jsem vysvětlovala znovu a znovu. Mimo jiné i fakt, že montér dojel v jinou hodinu. To jsem ale narazila, protože na zakázkovém listu bylo uvedeno, že u nás byl ve 12 hodin. Že to není pravda jsem nedokázala, co je psáno, je dáno,“ zlobí se paní Alena. Nakonec se dopracovala k výsledku, EON jí poslal na e-mail podmínky připojení. Našla elektrikáře, který rozvodnu připravil přesně podle nich a nechal jí i revizní zprávu. „Tak jsem znovu volala, že je vše připraveno, poslala revizní zprávu a chtěla, ať pošlou montéra znovu. Opět přijel v jinou hodinu a nechal v rozvodně další papír. Revizní zpráva nebyla od autorizovaného odborníka, se kterým EON spolupracuje. To už jsem na operátora opravdu řvala, že jsem se ptala, zda musím využít někoho ze seznamu, který mi poslali a bylo mi řečeno, že je to pouze doporučení. To ale operátor popřel a já už neměla sílu se hádat, že když hovory nahrávají, určitě to dohledají. Práskla jsem telefonem a šla objednat tu renomovanou firmu,“ dodává Alena. Hodin se tedy nakonec dočkala, stejně jako překvapení při vyúčtování telefonních hovorů, kde oproti jiným měsícům přibylo šest stovek. „Zjistila jsem, že to je volání na tu jejich slavnou duhovou energii. Myslela jsem, že mě raní mrtvice, nejenže jsem zaplatila dvě revizní zprávy, přišla o den dovolené, ale ještě ze mě sedřeli prachy takhle. Prostě vše pro zákazníka,“ končí své líčení.
Jak vidno, nejen s úředníky bývá občas špatné pořízení. Nelaskavě se k nám chovají i ti, jimž draze platíme za služby. (ber)
Poslat nový komentář