Dvě ocenění prostějovské likérce
Že obal zboží prodává, je stará pravda. Proto se také výrobci snaží neustále přicházet s co možná nejzajímavějšími a nejoriginálnějšími obaly. S těmi nejlepšími za poslední období bylo možné se nyní setkat na České národní soutěži Obal roku. Je určená pro české i zahraniční firmy, které se podílejí na zajímavém obalovém řešení. Hned dvě ocenění získala prostějovská likérka - společnost Granette & Starorežná Distilleries.
Cílem soutěže je vyzdvihnout a propagovat nejlepší myšlenky, inovace a technologie v oblasti balení, které se na českém i zahraničním trhu objevují. Jako v celosvětové soutěži WorldStar for Packaging jsou i u nás přihlášená obalová řešení členěna podle oblasti použití do 8 kategorií, v nichž samozřejmě nechybí ani kategorie nápoje. Letos v pořadí už 18. ročníku soutěže získalo ocenění nejvíce exponátů zrovna v této kategorii, a to rovných sedm. A právě v této šťastné sedmičce patří hned dvě ocenění společnosti Granette & Starorežná Distilleries. Likérce se tedy rozhodně vyplatila dlouhodobá koncepční práce a snaha o co nejzajímavější obaly na své výrobky. Ocenění Obal roku 2012 se dostalo exponátům Hanácká vodka – etiketa a Hanácká - tradice ve skle.
V prvním případě porota ocenila zejména tradiční regionální motivy výrobku, jež jsou zobrazeny na etiketě a jasně zvýrazněny i tvarem lahve. Navíc jsou doplněny novodobými typy zušlechtění jako metalická ražba, 3D lak a matno-lesklý efekt. V druhém případě vyzvedla porota skutečnost, že tu byl při vytváření nové lahve jasný cíl - podtrhnout tradici nápoje a jeho značku. Oproti původnímu tvaru lahve se ten stávající liší svým projmutím v těle a ostrými přechody ramen, jež mají nejen estetické, ale i funkční vlastnosti.
„Nezvyklý a výrobně náročný oválný půdorys s výrazným embossingem v ramenou a se zesílenou patou umocňuje exklusivní vzhled, který řadí Hanáckou mezi značkové vodky na českém trhu. Zvládnutí náročné výrobní technologie dovoluje zvyšovat atraktivitu skleněných obalů jejich tvarovou obtížností. Zachování vysoké kvality výrobku je přitom samozřejmostí,“ zdůraznila hodnotící komise.
(red)
Poslat nový komentář