Zákazníci se mohou na poštu objednat na konkrétní čas. I v Prostějově

Zákazníci se mohou na poštu objednat na konkrétní čas. I v Prostějově
ilustrační foto Česká pošta

Česká pošta spouští od července testovací fázi objednání klientů na pobočky, které jsou vybaveny vyvolávacím systémem. Těch je po České republice téměř 400, mezi nimi i hlavní pošta v Poděbradově náměstí v Prostějově. Další budou postupně přibývat. Výhody objednání na konkrétní čas s konkrétní službou je šetření času jak zákazníků, tak personálu pošty. Klientů, kteří přijdou na pobočku bez objednání, se nový systém práce nijak negativně nedotkne.

Na webové stránce https://www.postaonline.cz/…ace je možné vybrat si konkrétní pobočku České pošty, službu, datum a čas, kdy se klient na poštu dostaví. Po zadání kontaktních údajů přijde zákazníkovi potvrzení o vytvoření rezervace a kód, který zadá na poště do vyvolávacího systému. Poté jde ihned k přepážce vyřídit si svoji objednanou službu. Rezervaci lze provést ještě hodinu před návštěvnou pobočky. Na místo je potřeba se dostavit v intervalu pět minut před potvrzeným časem a 10 minut po něm.

Služby, které se dají během testovací fáze objednat, jsou např. odeslání a vyzvednutí dopisů a balíků, Czech POINT nebo bankovní a pojišťovací služby.

„Testování bude probíhat během července a srpna, poté dojde k jeho vyhodnocení a případným úpravám,“ doplnil mluvčí České pošty Matyáš Vitík.

Bližší informace jsou k dispozici na webu České pošty https://www.ceskaposta.cz/sluzby/ostatni-sluzby/objednavka-na-pobocku. (red)

 

Poslat nový komentář