Značka Interspar z českého trhu dnes definitivně zmizí

Značka Interspar z českého trhu dnes definitivně zmizí
ilustrační foto interspar

 

Značka Interspar z českého trhu definitivně zmizí tuto středu. Společnost Ahold dokončila přeměnu prodejen řetězce Spar na svou značku Albert. Posledním obchodem, který prošel proměnou, je prodejna v Ostravě-Porubě.  Ahold loni v srpnu koupil za 5,2 miliardy korun 49 ztrátových prodejen Interspar.

"Letos již očekáváme, že samotné prodejny Spar a Interspar budou mírně ziskové, ale již v roce 2016 se jejich plná ziskovost promítne do celkových výsledků společnosti," uvedl ředitel obchodního řetězce Albert Jesper Lauridsen. Transformace obchodů na Alberty bude podle původního plánu firmy stát 51 milionů eur (zhruba 1,4 miliardy korun).

Antimonopolní úřad loni transakci schválil za předpokladu, že Ahold prodá pět prodejen v České Lípě, Litoměřicích, Táboře a Třebíči. Firma o prodeji obchodů stále vyjednává s možnými kupci. Albert letos otevřel dvě nové prodejny a na konci března otevře hypermarket v Kladně. Celkem tak společnost nyní provozuje v ČR 334 prodejen.

Společnost Ahold provozující obchody Albert a Interspar v Česku loni zvýšila tržby o 5,3 procenta na 1,52 miliardy eur (41,6 mld. Kč). Tržby za poslední loňské čtvrtletí stouply meziročně o 32,6 procenta na 433 milionů eur díky začlenění 49 odkoupených prodejen Interspar. (Zdroj ČTK)

Poslat nový komentář