Moravská vodárenská opět omezila provoz zákaznických center

Moravská vodárenská opět omezila provoz zákaznických center
ilustrační foto Moravská vodárenská

Společnost MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s. oznamuje svým zákazníkům, že v souvislosti s vládními opatřeními, platnými od úterý 1. září 2020 budou otevřena zákaznická centra v Olomouci, Prostějově a Zlíně výhradně pro předem zaregistrované zákazníky.

Rezervaci je možné provést přes rezervační systém, nebo pokud někdo nemá přístup k PC, může se zaregistrovat také prostřednictvím zákaznických linek na telefonních číslech 840 668 668 nebo 601276 276.

Bez předchozí rezervace nebudou zákazníci do zákaznických center vpuštěni!

Vstup do budovy MOVO je možný pouze s účinnou ochranou obličeje a po použití dezinfekce u vstupu. Veškeré dokumenty k odevzdání je možné zanechat v boxech u vstupu do zákaznických center.

Pokladna v zákaznickém centru pro hotovostní i bezhotovostní platební styk je uzavřena.

Pro zaplacení finančních závazků je možné využít tyto formy úhrad:

  • e-platby prostřednictvím svého zákaznického internetového účtu
  • zadáním standardního příkazu k úhradě
  • platbou chytrým telefonem pomocí QR kódu
  • platbou na terminálech Sazky
  • pomocí A složenky na pobočkách České pošty. (Zdroj movo)

Komentáře

jen se bojte,zřejmě tam máte proč.

Poslat nový komentář