Albertosparová nová tvář dumá nad kavárnami

Albertosparová nová tvář dumá nad kavárnami
ilustrační foto

Maso a lahůdky zůstaly, otázkou je další osud kaváren fungujících u bývalých Intersparů, naznačil šéf Aholdu pro Českou republiku Jesper Lauridsen.

Jak PvNovinky informovaly, společnost Ahold dokončila přeměnu 35 hypermarketů Interspar na značku Albert. Menší prodejny, 14 supermarketů Spar, se změnily na Albert už loni v září. Náklady na sjednocení by neměly přesáhnout 50 milionů eur, tedy zhruba 1,35 miliardy korun. Další stamiliony korun chce Ahold postupně investovat do vylepšení svých starších obchodů, v nichž chce nabídnout více čerstvých potravin, a naopak omezit nepotravinovou část. 

Ahold sliboval, že si z Intersparu či Sparu vezme to, co zákazníci nejvíce oceňovali. „U každého obchodu jsme se ptali lidí, co tam chtějí nechat a naopak. Byli jsme velmi opatrní a dělali opravdu důkladné rozhovory. Měli dost často strach, že přijdou o lahůdky či o řeznictví. Takže tahle oddělení se změnila minimálně,“ říká Lauridsen.

Otázkou je další osud kaváren fungujících u bývalých Intersparů. Mají obrat asi 200 milionů, ale nevydělávají. Zatím si je Albert ponechá, ale dlouhodobě zřejmě jen tehdy, pokud budou ziskové. Lauridsen se obává také důrazu na bezpečnost jídla a různých nařízení. Nechce, aby jedna restaurace poničila reputaci sítě Albert. (Zdroj HN)

Poslat nový komentář