Moloch zvaný Česká pošta

Moloch zvaný Česká pošta
ilustrační foto

O tom, že služby České pošty nepatří k nejkvalitnějším, bylo napsáno a řečeno už mnoho. Jak se zdá, řešení je ale stále v nedohlednu. Svědčí o tom i událost, kterou redakci popsala čtenářka Katka.

"Jsem nemocná, a tak jsem celé dny doma. Jaké bylo moje překvapení, když manžel při návratu z práce vybral schránku a v ní našel upozornění, že mám na poště cenný balík. Druhý den cestou na kontrolu k lékaři jsem zamířila na poštu na hlavní nádraží, kam spadáme. Vystála jsem si půl hodinovou frontu, abych u okénka zjistila, že balík je na poště jedna. Pošťák se prý spletl a špatně lístek vypsal," popsala začátek anabáze.

Další zhruba dvacetiminutovou frontu tedy vystála na balíkové přepážce. "Tam mi paní řekla, že mi nic nedá, že musím normálně na přepážku, protože nejde o balík, ale psaní. I tady jsem si postála skoro půl hodny, protože byl den výplat sociálních dávek," dodala Katka.

Čekáním ve frontách strávila skoro hodinu a půl, aniž se jí někdo za zmatky omluvil. "Bylo mi řečeno, že ohledně stížnosti si mám zavolat nebo zajít na depo do Kralického háje. Vzhledem k tomu, že jsem po operaci, zvolila jsem telefon, což bylo víceméně úsměvné. Několikrát mě přepojili a pak hovor vždycky vypadl," konstatovala rozzlobeně. Chtěla si hlavně stěžovat na doručovatele, který se ani neobtěžoval zazvonit. "Vím, že je to běžná praxe, alespoň v Prostějově. Doručovatelé předpokládají, že v průběhu dne není nikdo doma. Pak by ale měli aspoň lístek vypsat pořádně, já přece nejsem zásilku povinna hledat po celém městě," dodala Katka, která napsala stížnost na vedení České pošty. S případnou odpovědí vás seznámíme. (ber)

Poslat nový komentář