Nový trik podvodníků dorazil i do Prostějova

Nový trik podvodníků dorazil i do Prostějova
ilustrační foto

 

Nový trik zkouší neznámý podvodník, který rozesílá lidem upozornění na uložený zapečetěný balík. Aby se k němu dostali, měli by v obálce zpět zaslat 500 korun na anonymní adresu krytou P. O. Boxem na poště ve Valašských Kloboukách. Podobné upozornění dostali už i obyvatelé Prostějova.

„Nic takového jsem si neobjednal,  hledal jsem tu firmu na internetu a nenašel, prostě neexistuje. Kde ale sakra přišli k mému jménu a adrese,“ sdělil redakci rozčileně jeden z adresátů. Jediný kontakt na "Mezinárodní centrum přepravy - M. C. P.". je  P.O. BOX 6 ve Valašských Kloboukách. Jeho majitel po adresátech požaduje  zaslání 500 korun v běžné odpovědní obálce. Podle zjištění TV Nova je u zmíněného  P. O. BOXu ve Valašských Kloboukách připsaná firma Pošta Servis s.r.o.. Podle živnostenského rejstříku patří třiapadesátiletému Patrickovi Meunierovi, který žije v Luxemburku a je také jednatelem firem Dream Body a Astrologické předpovědi s.r.o.. I o nich lidé na internetu  diskutují, protože i zde se jedná o podvodné lákání peněz.

Podobnou zásilku proto ignorujte, rozhodně peníze nikam neposílejte a dopis odneste na Policii. (red)

Komentáře

Rád bych upozornil ostatní na novou komediální figurku českého internetu Davida Hůrku, jenž sám sebe prezentuje jako kouče mezilidských vztahů a lektora svádění. Pan kouč bohužel nepochopil, že svět je opravdu malý a že jeho směšná a obskurní figurka je v Praze v negativném smyslu slova provařenější, než pražské Jezulátko.

Ale jak David popisuje sám sebe a jaká je o poznání smutnější realita:
http://www.zakonyatraktivity.cz/david-hurka/

Desítky hodin strávených u zrcadla ohledně učení neverbální komunikace
Úroveň jeho neverbální komunikace posuďte prosím sami z jeho videí, jimiž pravidelně zaplavuje YouTube a v nichž donekonečna papouškuje moudra, jichž je zdarma plný internet vydávajíc je za svá vlastní a velmi, ale velmi ceněnné know-how.

Tisíce hodin strávených v terénu při svádění žen a komunikace
Protože většina jeho hrdinských činnů se odehrávala vždy mezi monitorem a klávesnicí na pánských diskusních fórech jsou tisíce hodin takto příjemně a plodně strávených samozřejmě z říše bajek, stejně jako panem koučem donekonečna zmiňované zástupy svedených žen a zástupy vděčných a spokojených, leč neexistujících klientů, jimž jeho obskurní cirkus změnil za několik předražených lekcí od základů život .

Učení se mužské přitažlivosti tedy atraktivity
Učit se něco, co muž buďto má, nebo nemá dáno od přírody je výmysl chorého jedince. Je to to samé, jako se učit být sexy, nebo se učit jak mít velké přirození – prostě né moc povedený rádo-by světácký marketingový blábol.

Tisíce oslovených žen na ulici a v klubu
Panu Hůrkovi se v pickuperské komunitě přezdívá ubožák, protože jím zmiňovaná oslovení probíhala vždy formou oslovováním nejopilejších slečen k ránu na diskotékách, samozřejmě s cílem eliminovat slečnino možné odmítnutí oslabením jejího vnímaní prostřednictvím řádné dávky alkoholu...jen tak pro jistotu, odmítnutí pak tak nebolí.

Desítky schůzek s opačným pohlavím
Patrně nemá cenu komentovat.

Desítky přednášek, v kterých přednášel na téma svádění
O jeho údajných přednáškách neexistuje jediný záznam, jediný videozáznam, ani jediný zvukový záznam. Defakto jeho první přednášky se datují až k době, kdy začal své světácke kurzy nabízet hejlům.

Desítky přednášek ohledně motivace
To samé jako o řádek výše.

Tři velké konference, na kterých byl řečníkem
Opět to samé.

Desítky hodin motivací
Je zajímavé, že se snaží ostatní motivovat někdo, jehož vrcholná kariéra byla zvedáni telefonů na zákaznické lince telefonního operátora, kde pan kouč do poslední chvíle než začal motivovat lidi pracoval. Obyčejně je motivace předávána a akceptována z rukou lidí, kteří něco v životě dokázali a mají lidem opravdu co předat.

Tisíce hodin v posilovně a v gymu ohledně bojových sportů
Doporučuji se podívat na vzezření pana kouče samotného, tohle má být udajný výsledek tisíců hodin strávených v posilovně? O jeho obskurním navštěvování Kutil Gym, kde se jeho pojetí bojového sportu doteď smějí raději nemluvě.

Desítky hodin strávených studováním zdravého životního stylu, stravy a doplňcích
Pan kouč je veřejně vysmívaným hypochondrem, neboť vyjma nadměrné kučeravosti ovčí vlny trpěl snad každou formou zákeřné nemoci – nebo alespoň tak je pravidelně prezentoval a pod jejich tlakem se duševně hroutil.

Napsal desítky ebooků a článků ohledně psychologie žen, svádění, motivace a osobního rozvoje
Vyjma několikastránkové příručky jenž dává zdarma ke stažení na jeho stránkách s cílem nalákat potenciální kunčofty a omýlající opět všeobecná moudra neexistuje na internetu o žádné jeho knize jediný záznam. Dotaz na jejich ISBN a název pan kouč na svých stránkach okamžitě raději smazal, na dotazy další odkazuje na hledání na internetu, který však nic nenalézá.

Desítky webinářů na téma osobního rozvoje
Pan kouč tímto způsobem zřejmě nazývá obskurní videa jimiž previdelně spamuje Youtube, kvalitu a úroveň prosím posuďte sami.

Osobním konzultacím na spokojené vztahy a spokojený život. Jak v reálném životě tak i po internetu a telefonu.
Je dost pokrytecké, že se v oblasti vztahů snaží poskytovat konzultace někdo komu jeden vztah za druhým troskotá a sám se není schopen s vlasním partnerským selháním vnitřně srovnat. Ale co…..jeho vztah to přece není a hlavně, že ta šaškárna něco hodí.

Pan kouč zajímavě aplikuje i cenzuru na svých Facebookových strankách a YouTube profilu, kde okamžitě maže veškeré jemu se nehodící komentáře se zdůvodněním, že jej urážejí a pisatelé jsou jen závistivá skupinka haterů – navzdory četným dotazům však nikdy neodpověděl na otázku, co mu má být záviděno, když je celým internetem evidentně jen vysmíván a opovrhován. Je to o to více zarážející při jejich témeř nulové sledovanosti.

Jeho vrcholným kouskem je ovšem mazání až následných odpovědí pisatelů, kdy pan kouč nesmaže komentář samotný, ale maže komentáře nasledující jeho zpravidla zcestnou odpověď – snahou má být evidentně vzbudit v náhodném divákovi pocit, že pan kouč každého remcavého pisálka zcela odzbrojí svým často zcela zcestným a z kontextu vytrženým argumentem. Má to zřejmě vzbudit dojem, že pan kouč má jako nekompromisní alfa samec vždy poslední slovo, kterému již nedokáže nikdo dále vzdorovat další odpovědí. Mezi další zajímavě osvojené marketingové praktiky patří Facebookové lajkování svých vlastních příspěvků a zveřejňovaní pozitivních zákaznických referencí ze strany jeho vlastních obchodních partnerů pějící ódy na to, jak jim dvouhodinové setkání s panem Hůrkou otevřelo oči a od základu změnilo život.

Neméně úsměvným počinem je zveřejňování oslavných článků na svou osobu formou rozhovoru sama se sebou na svých vlastních stránkach pod cizí identitou (označujíc sám sebe za osobnost budující svou hodnotu), avšak se svou vlastní profilovou fotografií coby třiadvacetiletý hoch již osm let se aktivně věnující poradenství v psychologii mezilidských vztahů.
Samozřejmě David je tam prezentován jako skromná celebrita dělající vše ze srdíčka a z lasky k lidem (jeho placeným kurzům).
http://www.svetsvadeni.cz/osm-osobnosti-ktere-buduji-svou-hodnotu/

Další veselé historky tohoto pána, jemuž nikdo nevyvrátí jeho zcestnou víru o jeho svůdnosti a jím vylhané uspěchy u žen si najděte dále na internetu .

Co nám z toho vyplývá….nikdy nelžete a nehrajte si na to, co nejste….a předně….nelžete sami sobě.

Rád bych upozornil ostatní na novou komediální figurku českého internetu Davida Hůrku, jenž sám sebe prezentuje jako kouče mezilidských vztahů a lektora svádění. Pan kouč bohužel nepochopil, že svět je opravdu malý a že jeho směšná a obskurní figurka je v Praze v negativném smyslu slova provařenější, než pražské Jezulátko.

Ale jak David popisuje sám sebe a jaká je o poznání smutnější realita:
http://www.zakonyatraktivity.cz/david-hurka/

Desítky hodin strávených u zrcadla ohledně učení neverbální komunikace
Úroveň jeho neverbální komunikace posuďte prosím sami z jeho videí, jimiž pravidelně zaplavuje YouTube a v nichž donekonečna papouškuje moudra, jichž je zdarma plný internet vydávajíc je za svá vlastní a velmi, ale velmi ceněnné know-how.

Tisíce hodin strávených v terénu při svádění žen a komunikace
Protože většina jeho hrdinských činnů se odehrávala vždy mezi monitorem a klávesnicí na pánských diskusních fórech jsou tisíce hodin takto příjemně a plodně strávených samozřejmě z říše bajek, stejně jako panem koučem donekonečna zmiňované zástupy svedených žen a zástupy vděčných a spokojených, leč neexistujících klientů, jimž jeho obskurní cirkus změnil za několik předražených lekcí od základů život .

Učení se mužské přitažlivosti tedy atraktivity
Učit se něco, co muž buďto má, nebo nemá dáno od přírody je výmysl chorého jedince. Je to to samé, jako se učit být sexy, nebo se učit jak mít velké přirození – prostě né moc povedený rádo-by světácký marketingový blábol.

Tisíce oslovených žen na ulici a v klubu
Panu Hůrkovi se v pickuperské komunitě přezdívá ubožák, protože jím zmiňovaná oslovení probíhala vždy formou oslovováním nejopilejších slečen k ránu na diskotékách, samozřejmě s cílem eliminovat slečnino možné odmítnutí oslabením jejího vnímaní prostřednictvím řádné dávky alkoholu...jen tak pro jistotu, odmítnutí pak tak nebolí.

Desítky schůzek s opačným pohlavím
Patrně nemá cenu komentovat.

Desítky přednášek, v kterých přednášel na téma svádění
O jeho údajných přednáškách neexistuje jediný záznam, jediný videozáznam, ani jediný zvukový záznam. Defakto jeho první přednášky se datují až k době, kdy začal své světácke kurzy nabízet hejlům.

Desítky přednášek ohledně motivace
To samé jako o řádek výše.

Tři velké konference, na kterých byl řečníkem
Opět to samé.

Desítky hodin motivací
Je zajímavé, že se snaží ostatní motivovat někdo, jehož vrcholná kariéra byla zvedáni telefonů na zákaznické lince telefonního operátora, kde pan kouč do poslední chvíle než začal motivovat lidi pracoval. Obyčejně je motivace předávána a akceptována z rukou lidí, kteří něco v životě dokázali a mají lidem opravdu co předat.

Tisíce hodin v posilovně a v gymu ohledně bojových sportů
Doporučuji se podívat na vzezření pana kouče samotného, tohle má být udajný výsledek tisíců hodin strávených v posilovně? O jeho obskurním navštěvování Kutil Gym, kde se jeho pojetí bojového sportu doteď smějí raději nemluvě.

Desítky hodin strávených studováním zdravého životního stylu, stravy a doplňcích
Pan kouč je veřejně vysmívaným hypochondrem, neboť vyjma nadměrné kučeravosti ovčí vlny trpěl snad každou formou zákeřné nemoci – nebo alespoň tak je pravidelně prezentoval a pod jejich tlakem se duševně hroutil.

Napsal desítky ebooků a článků ohledně psychologie žen, svádění, motivace a osobního rozvoje
Vyjma několikastránkové příručky jenž dává zdarma ke stažení na jeho stránkách s cílem nalákat potenciální kunčofty a omýlající opět všeobecná moudra neexistuje na internetu o žádné jeho knize jediný záznam. Dotaz na jejich ISBN a název pan kouč na svých stránkach okamžitě raději smazal, na dotazy další odkazuje na hledání na internetu, který však nic nenalézá.

Desítky webinářů na téma osobního rozvoje
Pan kouč tímto způsobem zřejmě nazývá obskurní videa jimiž previdelně spamuje Youtube, kvalitu a úroveň prosím posuďte sami.

Osobním konzultacím na spokojené vztahy a spokojený život. Jak v reálném životě tak i po internetu a telefonu.
Je dost pokrytecké, že se v oblasti vztahů snaží poskytovat konzultace někdo komu jeden vztah za druhým troskotá a sám se není schopen s vlasním partnerským selháním vnitřně srovnat. Ale co…..jeho vztah to přece není a hlavně, že ta šaškárna něco hodí.

Pan kouč zajímavě aplikuje i cenzuru na svých Facebookových strankách a YouTube profilu, kde okamžitě maže veškeré jemu se nehodící komentáře se zdůvodněním, že jej urážejí a pisatelé jsou jen závistivá skupinka haterů – navzdory četným dotazům však nikdy neodpověděl na otázku, co mu má být záviděno, když je celým internetem evidentně jen vysmíván a opovrhován. Je to o to více zarážející při jejich témeř nulové sledovanosti.

Jeho vrcholným kouskem je ovšem mazání až následných odpovědí pisatelů, kdy pan kouč nesmaže komentář samotný, ale maže komentáře nasledující jeho zpravidla zcestnou odpověď – snahou má být evidentně vzbudit v náhodném divákovi pocit, že pan kouč každého remcavého pisálka zcela odzbrojí svým často zcela zcestným a z kontextu vytrženým argumentem. Má to zřejmě vzbudit dojem, že pan kouč má jako nekompromisní alfa samec vždy poslední slovo, kterému již nedokáže nikdo dále vzdorovat další odpovědí. Mezi další zajímavě osvojené marketingové praktiky patří Facebookové lajkování svých vlastních příspěvků a zveřejňovaní pozitivních zákaznických referencí ze strany jeho vlastních obchodních partnerů pějící ódy na to, jak jim dvouhodinové setkání s panem Hůrkou otevřelo oči a od základu změnilo život.

Neméně úsměvným počinem je zveřejňování oslavných článků na svou osobu formou rozhovoru sama se sebou na svých vlastních stránkach pod cizí identitou (označujíc sám sebe za osobnost budující svou hodnotu), avšak se svou vlastní profilovou fotografií coby třiadvacetiletý hoch již osm let se aktivně věnující poradenství v psychologii mezilidských vztahů.
Samozřejmě David je tam prezentován jako skromná celebrita dělající vše ze srdíčka a z lasky k lidem (jeho placeným kurzům).
http://www.svetsvadeni.cz/osm-osobnosti-ktere-buduji-svou-hodnotu/

Další veselé historky tohoto pána, jemuž nikdo nevyvrátí jeho zcestnou víru o jeho svůdnosti a jím vylhané uspěchy u žen si najděte dále na internetu .

Co nám z toho vyplývá….nikdy nelžete a nehrajte si na to, co nejste….a předně….nelžete sami sobě.

Dnes, 10.9.2017 jsem si v příloze sobotního deníku přečetla dvoustránku o tzv. přípravku Arthemix. Na první pohled je vidět, že takovýto inzerát dala "společnost" které je zdraví ostatních lidí úplně fuk. Celá dvoustránka je psána velkým typem písma a ejhle, když má dojít na označení společnosti a odkaz na ní, nikde nic. Jen P.O. BOX....
Opravdu směšné. Chápu, že každý deník vydělává na reklamě - inzerci, ale mrzí mě, že evidentně neseriózní firmě takový to inzerát otisknou. V Liberci, u nejmenovaného týdeníku bylo zvykem, že než inzerát přijali, zkontrolovali IČO, telefon a korespondenční adresu. Pokud byl pouze P.O. BOX, inzerci neotiskli. Je mi líto těch, kteří si nemohou najít recenzi na internetu, uvěří a koupí. Mimochodem - samá mám velké problém a artrózou a přivítala bych, kdyby takový elixír pomohl...

Veru tak, kompetentní by sa mali postarať, aby takéto zlodejské firmy šli za mreže. Časopisy a TV to uverejnia, ako reklamu za ktorú má dobre zaplatené, takže na nich by som veľmi nenadával. Neni sú povinné zisťovať, či je reklama pravdivá. Ja som kúpil tiež jahody ktoré mali byť až 2 metre vysoké. Nejaká firma z Dubnice. Jedna sadenica bola tiež zlá a z ostatných štyroch boli bežné jahody. Reklamoval som ich. Mne peniaze vrátili, ale bol som škodný o poštovné.

děkuji všem za názor. ušetřil jsem peníze a nervy!!!!

Jak je možné že v tejto tzv. demokracii je dovolené podnikať takýmto podvodníkom v celej Česko-Slovenskej republike ? Čo nato polícia ,zdravotníctvo prečo mlčia a dovolia robiť podvody.

Dobrý den,
díky internetu jsem se zastavil ve svém konání.
V deníku METRO, s datem 29.4.2016 jsem objevil inzerát na dvoustránce. Zázračný elixír z hlemýžďů.
Po důkladném pročtení inzerátu jsem nalezl pouze jediný kontakt, P.O..BOX.
Tato skutečnost nahlodala mou důvěru. Žádné telefonní číslo, mailová adresa...
Miniaturní text na konci dvoustránky sděluje, že souhlasím s libovolným nakládáním s osobními daty. To byla poslední kapka do louže nedůvěry.
Děkuji internetu za nenahraditelnou službu.
Rychlá, okamžitá informace o podvodné akci, neznámého "pomocníka"
Zdravím
Pavel Váchal

Tak dnes jsem naletěla já, z přílohy sobotního Deníku jsem si vystřihla kupon pro zaslání zkušební kúry tohoto zázraku a uvěřila jsem slibu, že je to kúra zdarma jen na vyzkoušení. Zaplatila jsem 839,-Kč za něco v lahvičce, kde není ani písmenko česky, bez návodu na užívání.No, ale můžu si za to sama, měla jsem se nejdřív podívat na internet, bohužel jsem uvěřila, že by takový seriozní Deník přeci nedělal reklamu někomu, kdo jedná jako opravdový šmejd.Taky si myslím, že z toho Deník něco má....Tak pozor na ně a rozhodně si od nich nic neobjednejte!!!!!!!

I TV magazin uveřejnil16.1.2016 dvoustránkovou reklamu na zázračné účinky Arthrelixu. Nějaký Vlado Černý tam prozrazuje své poznatky jak zvítězil nad bolestivou artrozou- takřka na jedné celé straně TV magazini.Pochybná firma asi už zázračně pochybným způsobem zbahatla a dovolí si zaplatit drahou reklamu, byť i klamavou. Není to seriozní od TV magazinu vzhledem k informacím na vebu.

Díky za varování, také bych naletěla. To raději peníze charitě, tam pomohou potřebným. Ano, je smutné, ostudné a žalující, že i časopisy zařadí na své stránky cokoliv bez ověření. "Lidé, bděte!"
Dagmar

Poslat nový komentář