Kino Metro 70 spouští nový web a upravuje ceny vstupného. On-line bude levnější
Kino Metro 70 vylepšuje svou digitální tvář. Od 1. června poběží na známé adrese www.metro70.cz nový web, který přináší modernější design i praktické funkce pro diváky. Společně s tím se lehce mění i ceník – nově bude základní vstupné na pokladně o 10 Kč dražší než při nákupu on-line.
Nový web, více možností:
Web, který vyvíjí společnost Entradio, už nyní běží v předprodejním režimu a ostrý provoz na hlavní adrese spustí 1. června. Nabídne mimo jiné:
-
uživatelský účet, kde diváci najdou historii svých návštěv a mohou platit dárkovými kartami,
-
dobíjecí dárkové karty místo jednorázových,
-
kombinované platby (např. část kartou, část v hotovosti),
-
a nově také možnost koupit v rámci jedné transakce lístky i občerstvení na baru.
Design webu je vzdušnější, přehlednější a lépe přizpůsobený používání na mobilních telefonech.
Online výhodněji: vstupenka o 10 Kč levnější
Od června také dochází k úpravě cen: základní vstupenka bude stát 160 Kč při nákupu na pokladně, ale při on-line nákupu zůstává cena 150 Kč. Cílem je motivovat diváky k nákupu přes internet – nejen kvůli kratším frontám, ale také pro lepší přehled o poptávce a zjednodušení provozu.
„Dlouhodobě jsme drželi jednu z nejnižších cen v širokém okolí, nicméně v určitém bodě je potřeba se přizpůsobit vývoji na trhu. Nechceme ale trestat diváky, spíš je přirozeně přesměrovat do on-line prostoru, kde nákup vstupenek funguje výhodněji i pro ně,“ říká ředitelka kina Barbora Kucsa Prágerová.
Seniorům i návštěvníkům kinokavárny se ceny nemění – zůstávají na 70 Kč, resp. 100 Kč bez ohledu na způsob nákupu.
Metro 70 chce postupně převrátit poměr nákupů – zatímco dnes tvoří on-line předprodeje zhruba 40 %, cílem je minimálně 60 %. Vedlejší výhodou je i menší množství tištěných vstupenek, tedy ekologičtější provoz. (Zdroj: kino Metro 70)

Poslat nový komentář