Lidl vyhověl zdravotně postiženým
Vydáno: Út, 12/05/2017 - 10:18
Jak PvNovinky v červenci informovaly, hned po otevření nově zrekonstruované prodejny Lidl v Újezdu v Prostějově se ozvali nespokojení zákazníci. Zejména ti, kdo se neobejdou bez francouzských holí a invalidního vozíku. Stížnosti na nevyhovující výšku pokladního pásu a nemožnost použití platební karty našly odezvu a Lidl učinil patřicné kroky.
"Dnes jsem byl s manželkou nakupovat v novém prostějovském Lídlu a už tam byla slíbená snížená kasa s pásem na zboží. Děkuji za všechny prcky, starší osoby a vozíčkáře," vzkazuje Pavel Kachlíř, který stížnost řetězci inicioval.
Zatímco Lidl zákazníky vyslyšel, Kaufland, který má v nové prodejně obdobné problémy, zatím nereaguje. (ber)
Poslat nový komentář