Lidl vyhověl zdravotně postiženým

Lidl vyhověl zdravotně postiženým
Foto ber

Jak PvNovinky v červenci informovaly, hned po otevření nově zrekonstruované prodejny Lidl v Újezdu v Prostějově se ozvali nespokojení zákazníci. Zejména ti, kdo se neobejdou bez francouzských holí a invalidního vozíku. Stížnosti na nevyhovující výšku pokladního pásu a nemožnost použití platební karty našly odezvu a Lidl učinil patřicné kroky.

"Dnes jsem byl s manželkou nakupovat v novém prostějovském Lídlu a už tam byla slíbená snížená kasa s pásem na zboží. Děkuji za všechny prcky, starší osoby a vozíčkáře," vzkazuje Pavel Kachlíř, který stížnost řetězci inicioval.

Zatímco Lidl zákazníky vyslyšel, Kaufland, který má v nové prodejně obdobné problémy, zatím nereaguje. (ber)

 

Poslat nový komentář