Vtip nebo marketingový tah?

Vtip nebo marketingový tah?
ilustrační foto archiv PvNovinky.cz

 

Pozvánky na nejrůznější akce, kdy prodejci lákají klienty zejména z řad seniorů na nejrůznější dárky, jsou na pořadu stále. Většina pozvaných už dávno přišla na to, že je to cesta k lacinému občerstvení, aniž cokoli koupí. Tentokrát se ale zdá, že mohlo jít o šikovný marketingový tah jedné prostějovské restaurace.

„V pondělí mi volala nějaká žena, že pořádají ve středu předváděcí akci. Když prý přijdu, dostanu dárek. Souhlasila jsem, čas mám, tak proč si to neposlechnout,“  sdělila PvNovinkám paní Eva. O den později zvonil telefon znovu a dáma se ujišťovala, zda paní Eva skutečně přijde. „Řekla mi, ať si vezmu velkou tašku, že dárek bude stát za to,“ dodala s tím, že akce se měla uskutečnit v 16 hodin v jedné restauraci.

O den později byly ve stanovenou dobu v restauraci zhruba tři desítky seniorů. Personál ale tvrdil, že žádná akce hlášená není. „Po chvíli pár lidí odešlo, ti zbývající si ale dali stejně jako já kávu nebo pivo,“ dodala paní Eva.

Údajnému pořadateli nikdo zavolat nemohl, číslo totiž bylo skryté. „Chodím na předváděčky docela často, ale tohle se mi ještě nestalo. Jak jsem se dívala, v restauraci bylo hostů opravdu minimum, než jsme dorazili my a tak mě napadlo, jestli to třeba nebyl marketingový tah,“ konstatovala s úsměvem. Rozzlobená není, jak sama říká, o nic nešlo.

PvNovinky se dotazovaly u provozního restaurace, jeho odpověď ale byla negativní. “Nic takového nebylo nahlášeno a že bychom hosty naháněli tímto způsobem, to skutečně ne,“ dodal muž, který si nepřál být jmenován.  (ber)

Poslat nový komentář