Tradiční workshopy o mediální gramotnosti na SOŠPO
Také letos zrealizovali zajímavou aktivitu na Střední odborné škole podnikání a obchodu. Pro žáky devátých tříd prostějovských základních škol připravili workshopy věnované mediální gramotnosti se zaměřením na reklamu. Projekt finančně podpořilo Statutární město Prostějov v rámci agendy Zdravého města.
Žáci byli do dané problematiky uvedeni multimediální prezentací a aktivně se zapojovali formou diskusí, rozborů konkrétních reklam a samostatných cvičení. „Žáci si mohli na základě kritického přístupu k reklamě uvědomit, že jsou pod vlivem každodenní reklamy. Snažila jsem se je upozornit na nutnost rozpoznat manipulativní prvky reklamy a přesvědčovací techniky, které reklama využívá," sdělila koordinátorka projektu Tereza Konečná ze SOŠPO. Cílem projektu je rozvoj mediální gramotnosti u žáků základních škol v Prostějově. (red)
Poslat nový komentář