Vodárny sondují spokojenost zákazníků
"Jste spokojeni s dodávkami pitné vody a službami vodáren?" Tak zní otázka, kterou vám prostřednictvím výzkumné agentury může položit Moravská vodárenská. Telefonicky osloví v období od 2. září do 15. října v rámci Prostějovska kolem dvou stovek zákazníků.
Průzkum se týká spokojenosti zákazníků se službami vodáren, zákaznickým centrem ale i kvalitou dodávané vody. Na Olomoucku, Zlínsku a Prostějovsku bude osloveno asi 700 zákazníků, z toho 600 domácností, 50 firem a 50 správců bytových domů nebo zástupců bytových družstev.
"Názory našich zákazníků jsou pro nás velmi důležitou zpětnou vazbou. Vítáme každou možnost dozvědět se, s čím jsou spokojeni, a kde máme podle nich rezervy," uvedla
Marcela Dvořáková z tiskového oddělení firmy, podle které telefonický průzkum probíhá již devátým rokem. Výsledky průzkumu budou k dispozici v listopadu. (red)

Komentáře
No to mi mohli zavolat před dvěma týdny, jak tekla z kohoutků ta sračka... Chápu, že havárie se může stát, ale štve mě ta absolutní neinformovanost. Znám pár lidí, co si zničili prádlo, já jen musel mimořádně vyčistit kotel. Přitom např. v městském rozhlase podobné zprávy běžně hlásí.
Tak to by se měly vodárny podívat co nám teče na Waitové z vodovodu ... v tom se nedá prát, natož se koupat a už vůbec ne pít ... ale cena za kubík je nehorázná a vodárny pouze "odkalují" ten humus. Karlos
Poslat nový komentář