Podněty občanů v novém hávu

Podněty občanů v novém hávu
ilustrační foto

Novinka? Kdepak, jen rozšíření služeb obyvatelům Prostějova. Na webu města byla před několika dny spuštěna další aplikace, týkající se řešení jejich podnětů.

Odkaz pro přijímání dotazů, podnětů a připomínek funguje na stránkách města již řadu let. Novinkou, která byla spuštěna nedávno, je zveřejňování příslušných podnětů včetně stavu jejich vyřizování. „Každý tak může sledovat, v jaké fázi vyřizování jeho podnět je. Zveřejňování jednotlivých podnětů se řídí příslušnou legislativou,“ sdělila PvNovinkám mluvčí magistrátu Jana Gáborová, podle které modul připravilo oddělení informačních technologií.

Jak to funguje se dozvíte zde. (ber)

 

http://www.mestopv.cz/cz/obcan/magistrat/struktura-magistratu/odbor-kancelare-primatora/dotazy-obcanu/

 

 

Poslat nový komentář