Magistrát hledá vedoucího oddělení údržby majetku města!

Magistrát hledá vedoucího oddělení údržby majetku města!
ilustrační foto radnice

Tajemník Magistrátu města Prostějova vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou VEDOUCÍ ODDĚLENÍ ÚDRŽBY MAJETKU MĚSTA Odboru správy a údržby majetku města Magistrátu města Prostějova.

Požadavkem na uchazeče je, mimo jiné, vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, výhodou obor vzdělání technického zaměření nebo v oblasti ekonomie či hospodářské správy, praxe v řídící pozici, praktické zkušenosti z oblasti údržby majetku, orientace v zákonech o obecním zřízení (č. 128/2000 Sb.) a Občanském zákoníku (č. 89/2012 Sb.), praxe ve veřejné správě a  umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti).

K přihlášce je nutno životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Přihlášku můžete doručit prostřednictvím podatelny Magistrátu města Prostějova na adrese nám. T. G. Masaryka 130/14, Prostějov 796 01, prostřednictvím pošty na adresu Magistrát města Prostějova, personální oddělení, nám. T. G. Masaryka 130/14, Prostějov 796 01, prostřednictvím datové schránky města Prostějova: mrtbrkb. Obálka musí být vždy označena zn.: „VŘ – vedoucí oddělení údržby majetku města“.

Termín pro podání přihlášky je do 30. 3. 2024, včetně, předpokládaný nástup ihned po ukončení výběrového řízení, případně dle možností vybraného uchazeče.

 Bližší informace o pracovním místě podá Alexandra Klímková, vedoucí Odboru správy a údržby majetku města MMPv, tel. č. 582 329 188 nebo vedoucí personálního oddělení Zdeňka Bendová, tel. 582 329 162.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu. (red)

Poslat nový komentář