Magistrát hledá vedoucího oddělení údržby majetku města!
Tajemník Magistrátu města Prostějova vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou VEDOUCÍ ODDĚLENÍ ÚDRŽBY MAJETKU MĚSTA Odboru správy a údržby majetku města Magistrátu města Prostějova.
Požadavkem na uchazeče je, mimo jiné, vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, výhodou obor vzdělání technického zaměření nebo v oblasti ekonomie či hospodářské správy, praxe v řídící pozici, praktické zkušenosti z oblasti údržby majetku, orientace v zákonech o obecním zřízení (č. 128/2000 Sb.) a Občanském zákoníku (č. 89/2012 Sb.), praxe ve veřejné správě a umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti).
K přihlášce je nutno životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Přihlášku můžete doručit prostřednictvím podatelny Magistrátu města Prostějova na adrese nám. T. G. Masaryka 130/14, Prostějov 796 01, prostřednictvím pošty na adresu Magistrát města Prostějova, personální oddělení, nám. T. G. Masaryka 130/14, Prostějov 796 01, prostřednictvím datové schránky města Prostějova: mrtbrkb. Obálka musí být vždy označena zn.: „VŘ – vedoucí oddělení údržby majetku města“.
Termín pro podání přihlášky je do 30. 3. 2024, včetně, předpokládaný nástup ihned po ukončení výběrového řízení, případně dle možností vybraného uchazeče.
Bližší informace o pracovním místě podá Alexandra Klímková, vedoucí Odboru správy a údržby majetku města MMPv, tel. č. 582 329 188 nebo vedoucí personálního oddělení Zdeňka Bendová, tel. 582 329 162.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu. (red)
Poslat nový komentář