Aktualizováno: Myslivec míří na televizní obrazovky!

Aktualizováno: Myslivec míří na televizní obrazovky!
Foto Josef K.
Další fotky: 
Aktualizováno: Myslivec míří na televizní obrazovky!

 

Značka Stará myslivecká zaplaví s nástupem října televizní kanály Prima Group. Společnost Granette & Starorežná Distilleries přichystala novou kampaň, ve které nápoj s datem narození 1847 osloví mladší věkové skupiny. Pravdou ovšem je, že "Myslivec" chutná všem generacím.

Režie televizního sponzorského odkazu se ujal režisér Daniel Růžička, který si k natáčení vybral Muzeum Stará Čistírna v Praze – Bubenči, kde mimo jiné vznikaly scény posledního zfilmování Hugových Bídníků s Gerardem Depardieu v hlavní roli.

"Ve čtveřici spotů se televizní diváci dozvědí, že základem tohoto nápoje je vinný destilát ze slunné francouzské oblasti Cognack. Specifickou chuť dotváří přimíchané výluhy ze sušeného ovoce a směsi exotického koření. K nezaměnitelné a výjimečně jemné a lahodné chuti přispívá několikaměsíčního zrání v dubových sudech," uvedl Petr Maxa, mediální zástupce firmy s tím, že za celá léta se receptura prakticky nezměnila.

Kromě televizních odkazů Staré myslivecké je připravená i silná outdoorová kampaň a dojde také na speciální projekty na internetu stejně jako na zajímavá řešení pro segment Horeka. (red)

 

Fotografii myslivce v pařezu nám zaslal čtenář Josef a napsal: "Když jsem zahlédl, že Stará myslivecká míří do televizních spotů, ihned jsem si vzpomněl na fotografii, kterou jsem pořídil při svých toulkách přírodou. A báječně by se jim hodila, že?". My si to myslíme též.

Poslat nový komentář