Úspěch: téměř dva miliony nových láhví Hanácké

ilustrační foto
ilustrační foto

V listopadu loňského roku se řada tradičních lihovin oblékla do nového kabátu. Staré známé produkty prostějovské likérky se objevily na trhu v nové láhvi s novým názvem Hanácká a novým designem.  O úspěchu této líbivé řady svědčí skutečnost, že od zavedení novinky se již prodalo téměř 2 miliony láhví. 

Nová řada v sobě soustředila tradiční produkty Starorežné Prostějov. Jedná se samozřejmě především o oblíbenou Hanáckou vodku, ale také o tuzemák s tradičními 40 procenty, který na trhu jen tak neseženete. Ve výčtu samozřejmě nesmí chybět oblíbené bylinné likéry Karpatka a Bylinka nebo unikátní griotka s nejvyšším podílem ovocné šťávy na trhu. Jak je vidět, pojmenování Hanácká zdůrazňující původ v slunném a úrodném regionu jen podtrhuje tradici a kvalitu prostějovských kořalek. 

Nová podoba láhví si bere za cíl zdůraznit tradici, původ a zároveň dodat novinkám exkluzivní a moderní vzhled. To vše při zachování nezměněných léty prověřených receptur konzumentům dobře známých nápojů. Vždyť likérka v Prostějově existuje již od roku 1518 a po sloučení s ústeckou Granette se stala druhým největším výrobcem lihovin v České republice. Nezbývá než těšit se na další miliony stočených láhví pod značkou Hanácká.

 

Už jste dali svůj hlas Starorežné? 

Připomínáme, že stále probíhá hlasování o 7 divů Olomouckého kraje, ve kterém se o Vaši přízeň uchází Prostějovská Starorežná.

Hlasování v anketě 7 divů Olomouckého kraje probíhá výhradně na internetu na adrese: www.7divuOK.cz. Kraj k tomu vede dobré zabezpečení hlasování, kdy z konkrétní emailové adresy je možné hlasovat pouze jednou. Hlasovací stránka Starorežné je přímo tady.

(red)

Poslat nový komentář