Pojišťovny řeší denně tisíce škod. Seznamte se s kuriozitami

Pojišťovny řeší denně tisíce škod. Seznamte se s kuriozitami
Ilustrační foto Generali Česká polišťovna

Operátorky a likvidátoři pojišťovacích společností jsou zvyklé na rutinní práci. Zjišťují – kde, kdy, komu, co a jak se stalo, aby šlo vyhodnotit, k jakým škodám na majetku, osobách či zvířatech došlo a kdo za ně nese odpovědnost. Některé jsou velmi kuriózní. A my přinášíme první část.

Výpověď klienta Generali Česká pojišťovna vyznívala podobně jako výmluva fotbalisty Tomáše Ujfalušiho, který obhajoval bujarý večírek v hotelu slovy: „Nic jsem neplatil, ta částka absolutně nesouhlasí. „V rámci řízení totiž uvedl: „Nejsem závislý na žádných návykových látkách, z takových látek jsem v minulosti užíval pervitin, který jsem měl naposledy před třemi měsíci, dále jsem užíval marihuanu. Tu jsem měl naposledy asi před týdnem. Kouřím cigarety, alkohol piju.“

Pojišťovna VZP zase zaznamenala škodu na autě, které šlo jen stěží uvěřit. Poškozený popsal, že „opilý muž zavrávoral a vypadl z okna v prvním patře sklepa, kde byl ubytován, a dopadl na pod oknem zaparkované vozidlo“.

Hůře uvěřitelná byla i historka paní, která žádala úhradu osmi letenek, protože sedm lidí s ní muselo zůstat na letišti, jelikož měla střevní potíže.

 „Dobrý den, chtěl bych nahlásit střet s divočákem.“ „Dobrý den, jistě, jak k nehodě došlo?“ „Moment, pošlu vám to vyfocené.“ Klient Allianz pojišťovny následně poslal fotku plyšového prasátka na kapotě svého vozu.

Zazvonil telefon: „Dobrý den, chtěl bych vám nahlásit stav kilometrů, je jich sto padesát tisíc osm set dvacet pět. Na shledanou.“ Klient zavěsil, aniž by se operátor stačil zeptat na kontaktní údaje.

Česká podnikatelská pojišťovna řešila například hospitalizaci klienta kvůli řezným ranám od mixéru, popálení jedovatou rostlinou, popálení patra horkou bramborou, která se v hrdle zasekla při ochutnávání jídla, nebo hospitalizaci, při níž klient hlásil tržnou ránu na rameni – házel klackem do vzduchu, aby něco sundal ze stromu, trefil sám sebe, a přitom se poranil.

I v jejích hlášeních se objevuje nelogický komentář: „Při imitaci gorily v rámci školní výuky se zranila mladá dívka, jelikož špatně dostoupla na levou ruku a zranila si malíček.“

Z jiných hlášení je patrné, v jakém emočním rozpoložení byli klienti, když k nešťastné události došlo: „Klient se rozhodl uctít památku svého zesnulého příbuzného a zapálil za něj svíčku ve svém služebním vozidle. Výsledkem byl požár vozidla a vysoká vzniklá škoda.“ (ber)

Poslat nový komentář