Loňské perličky pojišťoven. Zasmějte se

Loňské perličky pojišťoven. Zasmějte se
ilustrační foto Policie ČR

Ani během loňského roku neměli v pojišťovnách nouzi o různá kuriózní hlášení nehod svých klientů. O některé z nich se podělily pojišťovna UNIQA a ERV Evropská pojišťovna.

  • Uniqua klientka schovala pro likvidátora pojišťovny kroupy do mrazáku.
  • Na výtku pojišťovny, že klient po střetu svého vozu s divočákem nepostupoval správně při odstranění mrtvého zvířete z vozovky, reagoval lakonicky: „Nejsem Bivoj.“
  • Jak došlo ke zranění klienta líčí jeho manželka: „Při našem tradičním vánočním polibku pod větví jmelí připevněnou na lustru manžel při své výšce o větev zavadil, tím rozhoupal lustr, který se mu následně zřítil na hlavu. Já stihla uskočit.“
  • Z informace klienta po vloupání do chaty: „Napřed jsem to, že u nás byl zloděj, přijal celkem s klidem. Nebylo to poprvé a tenhle neudělal v chatě ani velký nepořádek. Opravdu mě nadzvedl až fakt, že zmizely všechny moje tuňákové konzervy. A taky mi přeladil kanály na televizi.“
  • Z hlášení škody po krupobití: „Kroupy nám poškodily tři střešní okna, jsou na výměnu. Ať se likvidátor zastaví, předám mu ty kroupy. Posbírala jsem je do mrazáku.“
  • Jak došlo k poškození vozidla zaparkovaného před domem: „Auto mělo smůlu, bylo v nesprávnou chvíli na nesprávném místě. Moje přítelkyně se se mnou bleskově rozcházela a všechny moje věci vyhazovala oknem ze 2. patra. Dokud házela oblečení, tak to šlo. Ale nakonec letěla i tenisová raketa, obraz a pánvička na steaky.“

ERV Evropská pojišťovna

  • Na dovolené v Tunisku spadla při pobytu u bazénu klientovi na hlavu velká kovová cedule se symbolem „Zákaz skákání“, která se uvolnila poryvem větru. Klient měl tržnou ránu na hlavě, kterou bylo třeba zašít.
  • Muž středního věku uklouznul v USA na náledí. Při pádu si vykloubil ruku a navíc si zlomil 3 žebra, protože upadl na termosku, kterou měl v batohu.
  • Tři mladé ženy jely na dovolené v Bulharsku na tobogánu, kam je vpustil pracovník hotelového aquaparku. Bohužel tam však nebyl dostatek vody, takže všechny utrpěly bolestivé odřeniny na pozadí a loktech.
  • Klientka musela zrušit svou dovolenou hned po jejím nákupu, protože si ještě v pobočce CK, kde si ji zařídila, zlomila nohu v kotníku, když přehlédla schod.
  • Na dovolené v Bulharsku klient ve spánku roztrhal deku, kterou byl přikrytý. Navíc poškodil židli, a když se ji následně pokoušel opravit, zničil ji ještě více.
  • Klient se koupal v hotelové vaně. Chtěl se posadit, zapřel se nohama do čela vany, jenže ta tlak nevydržela a praskla. Kromě prasklé vany hradila pojišťovna i opravu vytopeného pokoje.
  • Klientka si v Madridu půjčila elektrickou koloběžku. Když na ní jela, přehlédla níže položenou větev a po pádu utrpěla mnohačetné pohmožděniny.
  • Při snowboardingu v Itálii si klient pádem vyhodil rameno. Byl odborně ošetřen v blízké nemocnici a zůstával v penzionu. Jenže následující den uklouzl na schodech a rameno si vykloubil znovu. Celá procedura s ošetřením se tak opakovala.
  • Při opalování na pláži v Řecku klientka dvakrát přisedla čmeláka, který ji pokaždé píchnul do hýždí. Po původním ošetření domácí pálenkou místo vpichu napuchlo a klientce jsme zařídili odpovídající ošetření a injekci.
  • Klienti byli na výletech na velbloudech. Jeden velbloud zkolaboval, druhý, který k němu byl přivázán, se z toho splašil a shodil našeho klienta na zem. Přivolaný doktor si poradil s vyraženým dechem i pohmožděnými žebry a zády klienta. (red)

Poslat nový komentář