S dotazy pro Úřad práce vám pomůže Call centrum

S dotazy pro Úřad práce vám pomůže Call centrum
ilustrační foto

 

Od roku 2006, kdy Call centrum Úřadu práce zahájilo svou činnost, zodpovědělo dotazy více než čtvrt milionu lidí. V průměru se na jeho pracovníky měsíčně obrací prostřednictvím telefonu či elektronickou cestou 6 300 klientů s žádostí o radu. Nejčastěji volají či píší uchazeči o zaměstnání, příjemci sociálních dávek, studenti a cizinci.

Lidem je k dispozici 38 pracovníků CC,  lidí sedících na centrále v Praze a pracujících ve dvousměnném provozu. „Na dotazy odpovídají denně od pondělí do pátku od 8 do 20 hodin na telefonním čísle 844 844 803. Dalších 28 operátorů funguje na krajských pobočkách ÚP ČR. Dotazy lze rovněž posílat eletronickou  cestou na e-mail kontaktni.centrum@mpsv.cz nebo callcentrum@mpsv.cz.,“ sdělila mluvčí ÚP ČR Katečina Beránková.

Lidé se mohou na Call centrum obracet v případě, že budou potřebovat radu týkající se zprostředkování zaměstnání, evidence na úřadu práce, vyplácení podpory v nezaměstnanosti nebo rekvalifikace. K dispozici jsou také informace z oblasti aktivní politiky zaměstnanosti. Pracovníci kontaktního centra poradí i zaměstnancům, jejichž zaměstnavatel jim nevyplácí mzdu z důvodu platební neschopnosti. Zájemci získají informace také o sociálních dávkách, způsobech, jak o ně žádat a o zákonných podmínkách nutných pro jejich získání. Dozví se i to, zda jim už úřad přiznanou dávku odeslal.

Většinu z tazatelů tvořily ženy, ze tří čtvrtin jsou tazatelé z řad zaměstnanců či uchazečů o zaměstnání. (red)

Komentáře

Dobry den, pracuji u peci u kterých mě postupem casu vznikla nemoc zvaná katarakta jinak se tomu říká sedy zakal oči.

Posudkový lékař mi dále pracovat u peci nedoporučuje a já se ptám zda zaměstnavatel mi musí dat náhradní prací za stejných platových podmínek nebo odstupné a a v jaké výši bych měl nárok dekuji

Poslat nový komentář