Poštu v Čechovicích bude provozovat Domovní správa

Poštu v Čechovicích bude provozovat Domovní správa
ilustrační foto ber

Rada města Prostějova schválila záměr provozu pošty Partner + Domovní správou, s. r. o. Prostějov. Financování zajistí město Prostějov, pošta bude v tomto formátu fungovat od 1. července.

„Připomínám, že se nám podařilo dosáhnout toho, že pobočka pošty v ulici Plumlovská bude zachována. Čechovická pobočka naproti tomu přechází do režimu Pošta Partner+, o což jsme opravdu usilovali, byť tento provoz bude z velké části hradit město Prostějov.  Město Prostějov uhradí jednorázový náklad na zřízení provozovny, což je kalkulováno na 41. 942 Kč, dále odkup stávajícího zařízení – 29.370 Kč, pravidelnou platbu za oprávnění poskytování služeb pošty – 25.960 a náklady na zaměstnance – cca 40.000 Kč. Naopak Česká pošta uhradí provozovateli provizi za uskutečněné transakce, což je dle odhadu cca 11.900 Kč měsíčně. Ještě dodám, že oslovena byla stávající zaměstnankyně pošty, která by vykonávala stejný druh práce na základě pracovní smlouvy s Domovní správou,“ vysvětlil primátor František Jura.

Provozovna Partner+ bude otevřena každý den od pondělí do pátku a bude fungovat jako standardní pobočka, tedy včetně ukládání a vyzvedávání poštovních zásilek. Na provozovnách se vykonává mimo poštovních služeb i obchodní činnost jako prodej losů, sazka, sportka, prodej časopisů, pohlednic atd., kterou si provozovatel sjednává sám. 

Jako vhodný subjekt pro provozování provozovny Partner+ Prostějov 9 byla stanovena Domovní správa Prostějov, s.r.o. Co se týká živnostenského oprávnění k provozování této provozovny, Domovní správa Prostějov má zapsán obor činnosti Zprostředkování obchodu a služeb a musí pouze předem oznámit zahájení činnosti v této provozovně. (red)

Poslat nový komentář