Magistrát hledá referenta/ku oddělení dopravy a komunikací!
Tajemník Magistrátu města Prostějova vyhlašuje v souladu s ustanovením § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, v platném znění, výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou REFERENT/KA ODDĚLENÍ DOPRAVY A KOMUNIKACÍ na Odboru dopravy Magistrátu města Prostějova.
Vznik pracovního poměru úředníka je podmíněn splněním předpokladů dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, v platném znění, tzn., že úředníkem se dle tohoto zákona může stát fyzická osoba, která:
· je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt,
- dosáhla věku 18 let,
- je plně svéprávná,
- je bezúhonná,
- ovládá český jazyk
- splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem Další požadavky:
- vysokoškolské nebo vyšší odborné vzdělání – podmínkou;
- vzdělání v oblasti dopravy nebo veřejné správy – výhodou;
- znalost následujících právních předpisů a jejich prováděcích předpisů: - zákon č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, v platném znění - zákon č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, v platném znění - zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, v platném znění - zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, v planém znění - zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění
- praxe ve veřejné správě – výhodou;
- dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti;
- aktivní řidič s řidičským oprávněním skupiny B – podmínkou;
- vhodné i pro absolventy;
- pro výkon pozice bude nutné složit zkoušku zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celků.
Co nabízíme:
- příjemné pracovní prostředí
- pružné rozvržení pracovní doby
- 5 týdnů dovolené
- indispoziční volno
- stravovací a benefitní karta
- příspěvek na penzijní připojištění
- účast na vzdělávacích akcích (rozvoj odborných i měkkých dovedností).
Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemce cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, datum a podpis (formulář Přihlášky je přílohou tohoto oznámení).
K přihlášce uchazeč připojí následující doklady:
- životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením (při podání přihlášky lze výpis z rejstříku trestů nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti a výpis z RT doložit nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy)
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze doložit prostou kopii dokladu a ověřenou kopii doložit nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy) Nedoložení výše uvedených dokumentů je považováno za nesplnění formálních požadavků a je důvodem k vyřazení z účasti ve výběrovém řízení. Žadatel nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.
Přihlášku můžete doručit následovně:
- prostřednictvím podatelny Magistrátu města Prostějova na adrese nám. T. G. Masaryka 130/14, Prostějov 796 01
- prostřednictvím pošty na adresu Magistrát města Prostějova, personální oddělení, nám. T. G. Masaryka 130/14, Prostějov 796 01
- prostřednictvím datové schránky města Prostějova: mrtbrkb
Přihláška musí být vždy označena zn.: „VŘ – referent/ka odd. dopravy a komunikací - OD“.
Platové zařazení: 10. platová třída, dle příslušných platových předpisů (+ osobní ohodnocení dle pracovního výkonu)
Pracovní poměr: plný pracovní úvazek na dobu neurčitou
Místo výkonu práce: Prostějov
Termín pro podání přihlášky: do 02.07.2025 včetně
Předpokládaný nástup: 01.08.2025, příp. dle dohody s vybraným uchazečem
Bližší informace o pracovním místě podá Mgr. Jan Vejmělek, vedoucí Odboru dopravy MMPv, tel. č. 582 329 800 nebo Mgr. Zdeňka Bendová, vedoucí personálního oddělení MMPv, tel. 582 329 162.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
(Zdroj: MMP)

Poslat nový komentář