objednání

Zákazníci se mohou na poštu objednat na konkrétní čas. I v Prostějově

ilustrační foto Česká pošta

Česká pošta spouští od července testovací fázi objednání klientů na pobočky, které jsou vybaveny vyvolávacím systémem. Těch je po České republice téměř 400, mezi nimi i hlavní pošta v Poděbradově náměstí v Prostějově. Další budou postupně přibývat. Výhody objednání na konkrétní čas s konkrétní službou je šetření času jak zákazníků, tak personálu pošty. Klientů, kteří přijdou na pobočku bez objednání, se nový systém práce nijak negativně nedotkne.

Na webové stránce https://www.postaonline.cz/…ace je možné vybrat si konkrétní pobočku České pošty, službu, datum a čas, kdy se klient na poštu dostaví. Po zadání kontaktních údajů přijde zákazníkovi potvrzení o vytvoření rezervace a kód, který zadá na poště do vyvolávacího systému. Poté jde ihned k přepážce vyřídit si svoji objednanou službu. Rezervaci lze provést ještě hodinu před návštěvnou pobočky.