Na poště si připlatíme!

Na poště si připlatíme!
ilustrační foto

Česká pošta bude od 1. srpna, po pěti letech, měnit ceny některých svých služeb. Půjde o základní listovní služby, poštovní poukázky typu A a mezinárodní poštovní zásilky. Nově pro své klienty připravila Zákaznickou kartu, která má znamenat výraznou úsporu.

Česká pošta od srpna zvýší některé ceny. Navýšení přichází po pěti letech.  Pošta představí také svou novinku, takzvanou Zákaznickou kartu. S tou prý klienti naopak ušetří.

„Například u obyčejného psaní cena vzroste o tři koruny. Stejně tak tomu bude i u doporučeného psaní. U cenného psaní je nárůst dvě koruny. Za poštovní poukázku typu A pak zákazníci nově zaplatí o čtyři koruny více. Ročně tak průměrná domácnost vydá za poštovní služby navíc přibližně padesát korun,“ informovala mluvčí České pošty Marta Selicharová a hned nabídla řešení v podobě Zákaznické karty.

„Připravili jsme novinku, která cenový nárůst výrazně zmírní. Ten, kdo si zdarma pořídí Zákaznickou kartu České pošty, zdražení téměř nepocítí. Karta navíc přináší výhody při podání zásilek jako je možnost podání bez podacích lístků nebo emailové potvrzení o doručení zdarma. Informace o kartě jsou k dispozici na webových stránkách pošty,“ informovala Selicharová.

O co jde? Karty fungují v pilotním provozu od počátku letošního roku. Zatím je mohli využívat pouze podnikatelé a firmy. Od druhé poloviny července budou připraveny i pro veřejnost. 

„Postup objednání karty je jednoduchý. Stačí vyplnit jednoduchý formulář objednávky. Karta dorazí ke svému majiteli do deseti pracovních dní,“ vysvětlila Selicharová a doplnila, že základní ceny listovních služeb České pošty jsou ve srovnání s ostatními Národními poštovními operátory, napříč Evropou, jedny z nejnižších. (kaa)

Ilustrační foto: archiv

Poslat nový komentář