Na nový Lidl si stěžovali zdravotně postižení. Uspěli!

Na nový Lidl si stěžovali zdravotně postižení. Uspěli!
Foto ber

Jste malý, vozíčkář nebo váš pohyb vyžaduje pomoc francouzských holí. Pak do nové prodejny Lidl v Újezdě v Prostějově ani nechoďte. To si myslí třeba Pavel K., který svou stížnost zaslal řetězci. Ten původně  s nápravou nepočítal, změnil ale názor. Lidé se totiž se stížnostmi ozývají napříč republikou. 

Stěžují si zejména na nevyhovující výšku pokladního pásu a nemožnost použití platební karty. PvNovinky o tom informovaly na http://pvnovinky.cz/lidl/39503-na-novy-lidl-si-stezuji-zdravotne-postizeni-zatim-marne.

Pavlu Kachlířovi na původní stížnost řetězec na FB odpověděl, že podnět předá kolegům z oddělení Revize, kteří řeší tyto nedostatky a nabízejí nová řešení. "V tuto chvíli však více udělat nemůžeme. Dopsali jsme k podnětu poznámku, zda se kolegové mohou blíže vyjádřit o případných změnách. Dáme Vám určitě vědět," stálo ve zprávě.

Včera přišla jiná zpráva, velmi potěšující. "Dostali jsme vyjádření od kolegů a Váš podnět byl vyslyšen rychlostí blesku. V našich modernizovaných prodejnách budeme v průběhu tohoto podzimu postupně instalovat speciální bezbariérové pokladny," vzkázal řetězec.

Za rychlou reakci patří Lidlu poděkování. (ber)

Komentáře

Jak je to myšleno, že neberou karty?

Poslat nový komentář