Na nový Lidl si stěžovali zdravotně postižení. Uspěli!
Jste malý, vozíčkář nebo váš pohyb vyžaduje pomoc francouzských holí. Pak do nové prodejny Lidl v Újezdě v Prostějově ani nechoďte. To si myslí třeba Pavel K., který svou stížnost zaslal řetězci. Ten původně s nápravou nepočítal, změnil ale názor. Lidé se totiž se stížnostmi ozývají napříč republikou.
Stěžují si zejména na nevyhovující výšku pokladního pásu a nemožnost použití platební karty. PvNovinky o tom informovaly na http://pvnovinky.cz/lidl/39503-na-novy-lidl-si-stezuji-zdravotne-postizeni-zatim-marne.
Pavlu Kachlířovi na původní stížnost řetězec na FB odpověděl, že podnět předá kolegům z oddělení Revize, kteří řeší tyto nedostatky a nabízejí nová řešení. "V tuto chvíli však více udělat nemůžeme. Dopsali jsme k podnětu poznámku, zda se kolegové mohou blíže vyjádřit o případných změnách. Dáme Vám určitě vědět," stálo ve zprávě.
Včera přišla jiná zpráva, velmi potěšující. "Dostali jsme vyjádření od kolegů a Váš podnět byl vyslyšen rychlostí blesku. V našich modernizovaných prodejnách budeme v průběhu tohoto podzimu postupně instalovat speciální bezbariérové pokladny," vzkázal řetězec.
Za rychlou reakci patří Lidlu poděkování. (ber)
Komentáře
Jak je to myšleno, že neberou karty?
Poslat nový komentář