Exploze barev na limitované designérské etiketě Staré žitné myslivecké Selection

Exploze barev na limitované designérské etiketě Staré žitné myslivecké Selection
Foto Palírna u Zeleného stromu

Značka Stará žitná myslivecká se pro svou výroční limitovanou edici sedmileté žitné whisky Selection spojila s ilustrátorem Markem Ehrenbergerem. Výrazně barevnou etiketou oslavuje nejen výročí 505 let od vzniku Palírny U Zeleného stromu, ale také české umění, autenticitu a jedinečnost své dlouhé historie.

Spojení kvalitní české žitné whisky Staré žitné myslivecké Selection s více než 500letou tradicí s mladým umělcem Markem Ehrenbergerem není náhodné. Značka chce přijít blíže generaci dnešních třicátníků, kteří se zajímají o kulturu, mají všeobecný rozhled a konzumaci alkoholu berou jako společenskou událost, ke které přistupují zodpovědně. „Značka Stará žitná myslivecká se dlouhodobě spojuje s gentlemanstvím, ke kterému patří nejen dobře padnoucí oblek, ale hlavně kultivované chování a kultivovaná konzumace alkoholu. V posledních letech proto podporujeme aktivity, které rozvíjejí lidského ducha, jako je například mezinárodní turnaj ve strategické deskové hře go. Spojení s whisky a uměním byl jasný další krok, ke kterému jsme směřovali již delší dobu,“ říká Boris Rajdl, manažer Palírny U Zeleného stromu. „Ke spolupráci jsme přizvali mladého umělce, který má svůj svěží, jasný a rozpoznatelný rukopis a jeho osobnost dokonale koresponduje s našimi vizemi i zásadami. Výsledkem je harmonické spojení tradic a moderního vizuálního vnímání Marka Ehrenbergera.“

Překvapující design etikety

Limitovaná edice etikety Staré žitné myslivecké Selection zaujme v první řadě velmi svěží a pro lihoviny netradiční barevností, kterou umělec zvolil v kombinaci zlaté, oranžové a růžové s detaily černé linky. Etiketa byla vyrobena pouze v 1518 kusech na počest roku vzniku prostějovské Palírny U Zeleného stromu. „Práce na etiketě pro mě byla rozhodně výzva. Dostal jsem volnou ruku, což je pro umělce skvělé. Už od začátku jsem chtěl propojit tradice a současnou estetiku. Proto jsem pracoval s charakterem myslivce, který je pro tuto značku typický, a přepracoval ji do své stylizace. Při tvorbě jsem vycházel z průniku chutí, které žitná whisky poskytuje a které symbolizují různorodé dynamické elementy a tvary. Co se týká barevnosti, na etiketě se objevuje oranžová a růžová, které jsou pro moji práci typické. Doplňují je odstíny tmavě žluté a zlaté, které vytvářejí slunce prostupující lahví s whisky,“ říká k práci na etiketě ilustrátor Marek Ehrenberger, který je jedním z nejvýraznějších ilustrátorů a slaví úspěchy nejen doma, ale i ve světě. „Je skvělé, že se velká firma s do této chvíle velmi tradičním přístupem otevírá a dává prostor dialogu s mladým kreativcem. Je to pro mě velmi pozitivní znamení a doufám, že v tomto přístupu bude Palírna pokračovat i nadále.“

Investiční potenciál

Vzhledem k exkluzivitě této designérské limitované edice sedmileté žitné whisky se očekává, že zaujme sběratele, bude mít investiční potenciál a její cena v průběhu let poroste. Limitovaná edice je vytvořena pouze v počtu 1518 kusů, bude k dostání ve vybraných prodejnách, v e-shopech a v podnikové prodejně Prostějov. Výjimečná bude také cena, která je upravena na výročních 505 Kč.

Mladý ilustrátor s jasným rukopisem

Marek Ehrenberger (* 1987) je rodák z Luhačovic, ilustrátor, grafický designer a vizuální umělec. Absolvoval Ateliér grafického designu a nových médií Petra Babáka na pražské UMPRUM a zkušenosti sbíral v Krakově, New Yorku, Curychu i Barceloně a dnes se inspiruje pražským Žižkovem. Jeho jasný rukopis je spojením výrazných barev a vzorů, které se propojují v lidské tváře, jež jsou umělcovým nejčastějším motivem. A lidskou tvář zpracoval i na limitované edici etiket sedmileté whisky Stará žitná myslivecká Selection. (red)

 

Poslat nový komentář