Mobilní infocentrum nabídne zajímavosti regionů
I v letošním roce podpoří Olomoucký kraj turisticky zajímavá místa v rámci projektu „Marketingové aktivity Olomouckého kraje“. Už 26. dubna vyjíždí mobilní informační centrum TourArena na štaci, kde bude propagovat sdružení, mikroregiony, města a obce v rámci efektivní prezentace. První zastávkou bude město Zlín.
V rámci mobilního informačního centra TOUR Arena mají možnost efektivní prezentace v projektu Olomouckého kraje všichni ti, kdo se zabývají cestovním ruchem, poskytovatelé služeb, města a obce či zajímavá turistická místa. Propagační kampaň „Marketingové aktivity Olomouckého kraje“ bude i během celé letošní turistické sezóny křižovat Čechy a Moravu a propagovat atraktivní místa v kraji. Pořadatelé také plánují návštěvu polských měst Wroclaw a Krakow a hlavního města Slovenské republiky Bratislavu.
„Zájemci mohou v mobilním informačním centru nabízet propagační materiály regionálního tipu s přehledy turistických aktivit a zajímavostí, tipy na výlety a kulturní akce, tiskoviny, aktuální nabídku služeb včetně cenových balíčků či další materiály s konkrétní prezentací či nabídkou jednotlivých mikroregionů, měst a obcí,“ uvedla koordinátorka Jolana Juříčková.
Zájemci o prezentaci mají možnost zaslat propagační materiály, videoprojekci či tiskové zprávy do 23. března.
(jap)
Poslat nový komentář