Kraj se snaží přilákat turisty

Kraj se snaží přilákat turisty

Již 28. září budou mít v polské Wroclawi opět příležitost zhlédnout novinky v nabídce cestovního ruchu Olomouckého kraje prostřednictvím mobilní prezentace nazvané Tour Arena. Ta poputuje o dva dny později i do Krakowa, ve čtvrtek 6. října dorazí do Prahy a svou cestu zakončí 13. října v Brně.

Olomoucký kraj chce skrze mobilní informační centrum Tour Arenu, která navazuje na projekt Infobusu Olomouckého kraje, podpořit svůj image a nalákat do regionu více návštěvníků z České republiky, Polska, Slovenska a dalších zahraničních destinacích. Kraj na propagaci turizmu vyčlenil ze svého rozpočtu přes tři miliony korun, dalších devatenáct milionů korun čerpá z dotace Regionálního operačního programu Střední Morava, kterou získal na projekt marketingových aktivit.

„Projekt běží již od minulého roku. Tour Arena se nám velice osvědčila již v letošním roce, kdy ji v průběhu letní prezentace za 10 dní v 10 městech republiky, Polska a Slovenska vidělo téměř 5 tisíc zájemců o turistické informace z našeho regionu. V rámci projektu plánujeme ještě letos vydat nové propagační materiály s tématikou cestovního ruchu, které budou k dispozici nejen v Tour Areně, ale i v informačních střediscích a vybraných ubytovacích zařízení v kraji. Snažíme se oslovit jak naše turisty, tak i turisty ze zahraničí, využíváme k tomu moderní technologie a sociální sítě. Připravujeme také mediální kampaň na podporu celého projektu a jeho aktivit,“ uvedl Radovan Rašťák, náměstek hejtmana Olomouckého kraje.

Projekt Olomouckého kraje „Marketingové aktivity Olomouckého kraje cestovního ruchu“ potrvá až do roku 2014, jeho celkový rozpočet dosahuje 23 milionů korun. Z peněz projektu jsou mimo mediální kampaň, Tour Arenu a propagační materiály hrazeny účasti kraje na tuzemských i zahraničních veletrzích.

(red)

Poslat nový komentář